Gå til innhold

Anbefalinger om bryllupsreise?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ehhh...ingen....

Vi reiste på egenhånd. Med Lonely Planet i lomma kan man gjøre alt på egenhånd. Bestilte kun flybiletter gjennom Kilroy travel. Reiste da først til Kuala Lumpur (som forresten er en super by) og deretter videre med buss til øya!(eller....med buss så langt vi kom og så videre med båt)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har planer om å reise på skiferie i alpene sammen med noen venner.

Skrevet
Nå må jeg bare skrive noen ord' date=' for jeg har vært på verdens vakreste plass: Perhentian Island - østkysten av Malaysia. Vakre strender, ingen masseturisme, mulighet for jungelturer, hvite strender, fantastiske dykkemuligheter(morro å svømme blandt havskilpadder), middag på stranden hver dag. Oj, oj, oj jeg kunne ha fortsatt i det uendelige. I tillegg synes jeg det er morsomt å reise til steder ikke "alle" har vært... :briller:[/quote']

Men husk at det kan være vanskelig å få tak i alkohol, siden de er ganske strenge muslimer der (... det var i alle fall tilfelle lenger sør på østkysten og jeg har hørt det er enda strengere lenger oppe...)

Gjest Anonymous
Skrevet

Det var ikke noe problem med alkohol egentlig på Perhentian...man fikk en øl eller no hvis man ville det...tror ofte det kan være litt skremselspropaganda for å holde vekk rølpete fjortiser. Det passet oss utmerket....

Kan godt holde oss uten alkohol et par uker uansett - man kan ha det like fint for det! :) Den som ikke kan det har et problem...!

Skrevet

Jeg anbefaler igjen på det sterkeste dette stedet

http://www.similanaresort.com/rate.html

Nesten ikke noen turister, bare milevis med hvite strender, kokoks drinker, varme, turkist vann, billig gull og diamanter. En kultur opplevelse utenom det vanlige, fantastisk dykkerforhold, mat, drikke mm.

Sjekk iallefall ut linken da CAMIE :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...