Gå til innhold

At dere gidder!

ida

Anbefalte innlegg

Tenker selvsagt på innleggene til waco. Det er jo helt tydelig at han bare vil provosere. Noe han helt tydelig klarer.

Synes det er trist om han har en slik oppfatning om kvinner, men dere går jo rett i fella og inn i hans virkelighetsbilde ved å svare slik dere gjør. Dessuten synes jeg ikke argumentene hans fortjener å besvares. Det er jo helt tydelig at han enten er en provokatør eller lever litt forvirret i sin egen verden.

Dette utvikler seg jo til en slags kamp mellom kjønn, litt synd siden waco neppe representerer gjennomsnittsmannen.

Kan vi ikke bare overse ham, dah?

mvh12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo, jeg var en av de som lot meg lure. Men nå gidder jeg ikke engang lese linktittelen hvis den er startet av Waco...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av moderatorene her (husker ikke hvem) har dette som sin signatur:

"Never discuss with an idiot. They will drag you down to their level and then beat you with experience".

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk også at Waco's innlegg er "forfriskende", selv om jeg aldri har svart på noen...

Jeg kunne ihvertfall aldri tenke meg å bli med i "hylekoret". Synes mange virker ganske så "sjølgode" her..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ragnhild: Utrolig bra formulert i grunn!

Sandix: På hvilken måte er han forfriskende? Underholdende - kanskje. Men forfriskende? Fordi han klarer å erte på seg halve KG? Fordi han er politisk lite korrekt? Pga av sin kvinneforakt?

Forklar deg gjerne nærmere.

Og hva er den greia hans med å omtale seg selv i tredje person?!?

mvh12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sandix

Ida: Waco's underholdningsverdi ligger nettopp i at han, som du sier, klarer å erte på seg halve KG. Jeg finner akkurat det ustyrtelig morsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandix: He he! icon_smile.gif Akkurat DET er vel ikke så fryktelig vanskelig! Synes vi har sånne innom her rett som det er, jeg!

Er litt enig med deg bortsett fra at jeg synes holdningene hans er skremmende. Og jeg skjønner ikke at de samme menneskene etter x-antall bråkmakere gidder å hyle. Det gir bare bråkmakerne næring.

Ja ja... Kanskje de liker å bli sinte?

Bråkamkere og Hylere er symbiotiske!!!

mvh12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har svart på et par innlegg, og jeg synes også at "han" er morsom. Personlig tror jeg at "han" ikke har disse meningene, men bare tuller... Det er ganske mange som lager seg liksom-identiteter som de provoserer med på nettsteder. Det skulle heller ikke forundre meg om "han" er en hun som liker å tulle med folk! Det er morsomt fordi det skaper litt liv og røre OG fordi jeg ikke oppfatter det som en reell persons meninger. Det hadde vært bedre om "han" hadde vært litt mer saklig og holdt seg til et tema i hver tråd, istedet for å skrive det samme overalt.

Amarone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Waco er spennende å diskutere med jeg. Han har jo flere ganger sagt selv, at dette ikke er noe han står for men at han ønsker å provosere og finne grensene. Han ønsker å bekrefte/avkrefte endel teser.

Og at Waco oppfattes som en uopplyst og ignorant fyr, syns jeg er merkelig. Han har jo mange fakta som underbygger (tidligere provokatører har alltid kommet med "fakta" uten kilder).

Jeg syns det er spennede å prøve å knekke koden.

Det eneste han driter seg ut på er at han overser argumenter og bare turer frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså småpiker har dere startet enda en tråd vedrørende meg?

Føler meg nesten som en d-kjendis....

...forresten... og såååååå håpløs umulig kan jeg da aldeles ikke være... så mange som bryr seg...... liksom....

Waco

*lengter til de franske pikene på rivierian.....og feller en tåre.....*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gurimalla

Du glemmer en ting Sissan, og det er selv om historien og fakta er korrekte i utganspunktet blir alt feil når man bare presenterer de delene som underbygger egen mening.

Synes i grunnen at diskusjonen blir kjedelig og uinteressant når historien og fakta presenteres på denne måten (sammen med mangel på argumentasjon).

Men for all del; det er ytringsfrihet og dette er et diskusjonsforum. Kos dere icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig Gurimalla, det er ikke en konstruktiv måte å diskutere på.

Men han er ikke dum.

Jeg undrer meg bare over de som tar ham 100% alvorlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Jeg er uenig i at han er en spennende diskusjonspartner fordi han ikke egentlig diskuterer.

Selv om noe av hans grunnlag bygger på fakta synes jeg det bikker over pga av måten han bruker disse på.

Dersom han ønsker å tenke filosofisk bør han være litt mer ydmyk i forhold til kausialitet. Utsagnene hans er dessuten for springende og savner logikk.

Som "filosof" bør han også kjenne til sannhetens problem, og vite hvor farlig det er å vri og vende på fakta for å underbygge egen tese. (Noe han gjentatte ganger hevder de er.)

Tesene er rimelig godt gjennomtenkt, men mangler av overnevnte årsaker tyngde.

Jeg er åpen for andres virkelighetsbilde, men savner fremdeles de gode argumentene.

mvh12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert. Jeg er ikke filosof og har aldri tatt forberedende, så jeg aner ikke HVA som er feil med diskusjonsteknikken hans. AT det er noe feil med den ser jo jeg også...

Men allikevel må han jo ha rett i noe av det han sier. Han treffer såre punkter hos mange, siden de lar seg jazze opp. Også så voldsomt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

IDA!!!!

For å ta det første først...jeg er ingen filosof... jeg er en wannabe-filosof og det er noe heeeeelt annet!

Velvel... siden dere ikke kan ta meg seriøst...hva om dere kanskje kunne for EN GANGS SKYLD gå på argumentene mine, istedetfor meg som person hele tiden????

Er det så altformye forlangt.....

Forresten, så tror jeg ikke at jeg har snakket med deg engang, men ALLIKEVEL klarer du å lage en TRÅD som omhandler meg?

Jeg visste jo at damer er storforbrukere av SE & Hør og BigBrother... men dette tok kaka.... ingenting av hva jeg tidligere hadde hørt om kvinnegrupperinger, kollektiv mobbing, utrfysninger, drittslengninger.... KOMMER I NÆRHETEN av hva jeg opplever inne på KG.... som en ny debettant...burde jeg tatt inn med åpne armer.... og et lett smil... man får som man gir, hørte jeg mors befalinger som guttunge...

MEN DET GJELDER IKKE JENTER!!!

Det første meldingen jeg fikk.... var "SE Å KOM DEG MED HUE UT HERIFRA".... da tente dere pluggene i meg.... mannen såret...nei... han tok til seg det som var av spydigheter og kraft, skulle vende opp ned på denne syklubben.....

AT JEG SKULLE SKAPE SÅ MYE RAGNAROKK i denne HEKSESABBATEN... overrasket selv meg... en gammel rev i blant chatteners venner....

Men nå orker jeg ikke lengere.

Vel kan jeg være fæl med å forstå hint. Men nå tror jeg at jeg måtte være down-syndrom tilregnelig hvis jeg ENNÅ IKKE FATTER AT DERE VIL BLI KVITT MEG!

Takk for meg!

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss!

Jeg skrev rett og slett om argumentasjonen din, jeg.

Kan ikke se at det var personangrep.

Jeg har ikke svart på innleggene dine fordi jeg mente de var formulert på en måte som ikke fortjente svar.

Beklager hvis du oppfattet det som sårende.

Vil når som helst diskutere med deg på en rasjonell og saklig måte.

mvh12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, du pjusket ut fortere enn jeg trodde...

Lykke til på eksamen Waco, det går sikkert strålende om du bruker lignende argumenter som vi har blitt presentert for icon_biggrin.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...