Gå til innhold

Trenger helt ny sveis-tips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann alle vakre kvinner (og kanskje menn..) :)

Jeg trenger litt tips ang. hårfrisyre. Jeg aner ikke noenting om hårmote og den slags, og egentlig bryr jeg meg ikke om hva som er "in" på hårmoten akkurat nå. Jeg må uansett klippe meg snart, og ønsker å forandre litt på frisyren.

Jeg har ganske langt, tynt hår uten krøller, uten fall. Noe sånt som dette (bilde fra google).

Det jeg ønsker er en frisyre som er kanskje litt kortere og som får håret til å se tykkere ut med mer liv i. Det må fortsatt være langt, jeg må kunne være i stand til å sette håret opp i en knute når jeg jogger og sånt.

Sååå.. noen tips? :) Gjerne bilder!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt lang bob, kanskje? :)

Skrevet

Kunne godt tenkt meg lang bob, men fant liksom ingen bilder av det på nett... skulle gjerne sett noen bilder :)

Skrevet

Www.ulrikkelund.com

Hvis du blar litt bak i arkivet er det bilder av henne med lang bob :)

Skrevet

Jeg skal snart klippe lang bob med lugg (sånn fra siden og over.) Har hatt langt hår en god stund, så lot jeg... meg selv klippe håret mitt. Ikke lurt. Nå er det mye kortere enn det var før! Så neste gang blir hos frisøren.

Skrevet

Ja, jeg tenkte også lang bob, sånn som Jenny Skavland har på forsiden av et magasin nå :P

Skrevet

Høres veldig ut som at det blir lang bob!! :) Noen som har flere bilder av frisyren??

Skrevet

Jeg kan ikke fordra skarpt midtskill, men lengden ellers er nydelig. Kler bedre en brunette.

Skrevet

Kjempefint! Hadde jeg ikke hatt fall i håret, hadde jeg hatt den frisyren selv. Er vel like fint som brunette også, vel? :)

Skrevet

Husk å ta med bilder! Det skal jeg. Kan faen ikke forklare en dritt, og etter dårlige erfaringer med frisører (jeg kan virkelig ikke forklare, men skylder litt på de som klipper en rævstygg klipp også), så skal jeg få det til denne gangen. Med bilder. Lang bob. Blir fint å få vekk håret litt, litt lettere.

Skrevet

Takk for alle gode svar! :) Jeg har ei venninne som er frisør som skal ordne håret mitt i neste uke så da får vi se hvordan det blir.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...