Gjest Ingunn Skrevet 24. juli 2011 #1 Skrevet 24. juli 2011 Hei! Jeg er gift og vi har ett barn sammen som er 1 år. Men jeg har en gutt utenom på 5 år, som ikke har kontakt med sin biologiske far. Dette er pga far ikke er interisert. Min sønn har kalt min ektemann for far i 3 år, og blir behandlet som hans, selv om han vet han har en pappa til. Nå har biologisk far tatt kontakt og spurt om min mann ville adoptere han.Og han ønsket å si ifra seg foreldreretten. Dette er noe vi har ønsket lenge, som han nå tar selv tintiativ for. Selfølgelig vil vi det! men hadde vert bra om de fikk kontakt med årene, men når det først er slik, syns jeg det er best. noen som har erfaring fra dette?Hvor finner man slike papirer? hvordan starte prosessen?
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2011 #2 Skrevet 24. juli 2011 noen som har erfaring fra dette?Hvor finner man slike papirer? hvordan starte prosessen? Ta kontakt med Bufetat, det er de som er rette instans for stebarnadopsjon. Der får du informasjon om framgangsmåter, papirer som behøves, osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå