Gjest jente099 Skrevet 20. november 2003 #1 Del Skrevet 20. november 2003 Uka før mensen smaker jeg rett og slett bittert, det slår aldri feil. Er dette vanlig, eller kan det skyldes at jeg hver måned er plaget med soppinfeksjoner i forbindelse med mens ? Det smaker skikkelig surt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 20. november 2003 #2 Del Skrevet 20. november 2003 Jeg tror det endrer seg gjennom syklusen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest India Gyllenhaal Skrevet 20. november 2003 #3 Del Skrevet 20. november 2003 Uka før mensen smaker jeg rett og slett bittert, det slår aldri feil. Er dette vanlig, eller kan det skyldes at jeg hver måned er plaget med soppinfeksjoner i forbindelse med mens ? Det smaker skikkelig surt. Smaker du på deg selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Felicity Skrevet 21. november 2003 #4 Del Skrevet 21. november 2003 Smaker du på deg selv? Hva har det med saken å gjøre? Hold deg til temaet......... :fy: Til deg som startet tråden: Ja, det er helt normalt, både smak og lukt kan forandre seg før menstruasjonen, det har med syklusen å gjøre som en annen bruker sa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest India Gyllenhaal Skrevet 21. november 2003 #5 Del Skrevet 21. november 2003 Hva har det med saken å gjøre? Hold deg til temaet......... :fy: Det var da ikke utenfor temaet? Jeg synes det var rart at hun hadde så god oversikt over sin egen "smak". Ikke vær så på tuppa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 21. november 2003 #6 Del Skrevet 21. november 2003 Det var da ikke utenfor temaet? Jeg synes det var rart at hun hadde så god oversikt over sin egen "smak". Ikke vær så på tuppa. Forekommer at en kjæreste eks kan nevne endringene som skjer... Eller så kan jeg referere til den megetsigende tråen "suge sine egne safter", der det vel kommer frem at en god del jenter ikke har noe i mot å suge sin mann etter at han har vært inne i dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest India Gyllenhaal Skrevet 21. november 2003 #7 Del Skrevet 21. november 2003 Forekommer at en kjæreste eks kan nevne endringene som skjer... Kan ikke være noe særlig hyggelig og høre at man smaker surt og ekkelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 21. november 2003 #8 Del Skrevet 21. november 2003 Kan ikke være noe særlig hyggelig og høre at man smaker surt og ekkelt Surt og bittert er to (av 4) av smaksansene tungen har. Ingen her som har nevnt noe om ekkelt. Selv vet jeg godt at jeg smaker surere før mensen, ikke noe å ta på vei for det. Sitrondrops smaker surt, og marsipan bittert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Marple Skrevet 22. november 2003 #9 Del Skrevet 22. november 2003 Poirot; rettferdighetens ridder! :D :D :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 22. november 2003 #10 Del Skrevet 22. november 2003 fyrer smaker mye godt av d de har spist i løpet av dagen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå