Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2011 #1 Skrevet 24. juli 2011 Jeg veksler mellom å suge, ri, suge. Hvorfor er dette tennende for menn? Jeg gjør det kun for å tilfredsstille han.
Kamikatze Skrevet 24. juli 2011 #2 Skrevet 24. juli 2011 Hvorfor blir en mett av biffsnadder? :gjeiper:
Gjest Eurodice Skrevet 24. juli 2011 #3 Skrevet 24. juli 2011 Jeg veksler mellom å suge, ri, suge. Hvorfor er dette tennende for menn? Jeg gjør det kun for å tilfredsstille han. Det får da være måte på selvoppofrelse. Jeg ser på det som en selvfølge at begge skal tilfredsstille hverandre. I det legger jeg at begge parter er delaktige, ikke at det nødvendigvis blir himmelstormende orgasmer hver eneste gang.
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2011 #4 Skrevet 24. juli 2011 Gjør jo ikke bare det da - Han jobber også! Lurte vel egentlig på hvorfor menn tenner på at jeg suger etter den har vært inne i meg. Jeg ville ikke i begynnelsen, men virket som det tente han mye... Han kysser også etter jeg har sugd han.
Gjest Eurodice Skrevet 24. juli 2011 #5 Skrevet 24. juli 2011 Gjør jo ikke bare det da - Han jobber også! Lurte vel egentlig på hvorfor menn tenner på at jeg suger etter den har vært inne i meg. Jeg ville ikke i begynnelsen, men virket som det tente han mye... Han kysser også etter jeg har sugd han. Jeg er ikke mann, så jeg skulle vel egentlig ikke si noe. Men min erfaring er at menn tenner på at damen smaker sin egen duft når hun suger mannen etterat han har vært inni henne, og at han kjenner sin duft av hennes munn.
Facepainter Skrevet 24. juli 2011 #7 Skrevet 24. juli 2011 Gjør jo ikke bare det da - Han jobber også! Lurte vel egentlig på hvorfor menn tenner på at jeg suger etter den har vært inne i meg. Jeg ville ikke i begynnelsen, men virket som det tente han mye... Han kysser også etter jeg har sugd han. Vi liker det bare. Jeg kan ikke forklare det på en annen måte enn at variasjon er bra, og det må også sies at jeg synes hun må gjøre det på eget initiativ. Om hun gjør ting kun for å glede meg eller fordi jeg sier det så mister jeg interessen.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2011 #8 Skrevet 25. juli 2011 Det får da være måte på selvoppofrelse. Jeg ser på det som en selvfølge at begge skal tilfredsstille hverandre. I det legger jeg at begge parter er delaktige, ikke at det nødvendigvis blir himmelstormende orgasmer hver eneste gang. Enig...gjør det kun for mannen. Ser ikke helt det store selv i det greiene. Han stiller ikke opp for meg. Blir veldig enveis.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2011 #9 Skrevet 25. juli 2011 Om hun gjør ting kun for å glede meg eller fordi jeg sier det så mister jeg interessen. Menn må nok på et eller annet tidspunkt erkjenne at kvinner gjør svært mye av det de gjør i sengen kun fordi de tror mannen liker det. Ikke fordi de synes det er så fantastisk selv. Men de spiller med.
Gjest Raindrops Skrevet 25. juli 2011 #10 Skrevet 25. juli 2011 Menn må nok på et eller annet tidspunkt erkjenne at kvinner gjør svært mye av det de gjør i sengen kun fordi de tror mannen liker det. Ikke fordi de synes det er så fantastisk selv. Men de spiller med. Det er ikke snakk om å spille noe som helst, iallefall ikke for min del. Selv om jeg ikke blir rennende våt av å smake på mine egne safter, så gjør det meg veldig kåt at han blir kåt, og da er det en vinn-vinn situasjon.
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2011 #11 Skrevet 25. juli 2011 Nettopp, det at det tenner han, er jo grunnen til at jeg gjør det!
Gjest HunterLady Skrevet 25. juli 2011 #12 Skrevet 25. juli 2011 Fordi menn liker at man er litt skitten!
Facepainter Skrevet 25. juli 2011 #13 Skrevet 25. juli 2011 Menn må nok på et eller annet tidspunkt erkjenne at kvinner gjør svært mye av det de gjør i sengen kun fordi de tror mannen liker det. Ikke fordi de synes det er så fantastisk selv. Men de spiller med. Klart det, sex er jo mye skuespill/rollespill, og å gjøre noe fordi den andre liker det er helt normalt. Jeg tenkte mer på å gjøre noe man virkelig misliker, men man spiller med for å glede den andre uten at det gir deg noe som helst. Dét støtter jeg ikke.
Gjest Benedicte Skrevet 26. juli 2011 #14 Skrevet 26. juli 2011 Gjør jo ikke bare det da - Han jobber også! Lurte vel egentlig på hvorfor menn tenner på at jeg suger etter den har vært inne i meg. Jeg ville ikke i begynnelsen, men virket som det tente han mye... Han kysser også etter jeg har sugd han. Når han spruter meg i munnen. kysser han meg alltid etterpå. Var ikke så gira på det, men "krevde" det hvis man skulle sprute meg i munnen. Nå gjør han det alltid.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå