Gå til innhold

Kun MENN får stemme

Analsex  

53 stemmer

1. 1. Liker du å knulle ei jente i rumpa?

• Ja
      24
    • Nei
      29

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Liker å ha muligheten, men det blir uansett sånn av og til greie når jeg er ekstremt kåt. Er ikke noe godt i seg selv

Gjest Heloise
Skrevet

Kjæresten min liker det ikke.... :sukk:

AnonymBruker
Skrevet

jeg lurer på om kjæresten min tenner veldig mye på rumper.. han skal ta på rumpa mi heletia å spør om han kan få ta meg i rumpa , men det vil jeg ikke . men han har gjort det en gang. hva er greia??

Gjest HunterLady
Skrevet

jeg lurer på om kjæresten min tenner veldig mye på rumper.. han skal ta på rumpa mi heletia å spør om han kan få ta meg i rumpa , men det vil jeg ikke . men han har gjort det en gang. hva er greia??

Han tenner på rumper og analsex.

• Liker 1
Skrevet

Er analsex bedre enn fittesex for dere menn? Eller er det "det forbudte" som tenner?

• Liker 1
Gjest HunterLady
Skrevet

Lurer på om noen anonyme brukere i diverse andre analtråder gir seg ut for å være menn som ikke liker analsex, men så er de egentlig kvinner?? ;)

• Liker 3
Gjest Katten.
Skrevet

Det er fantastisk digg!

Ikke pga den fysiske følelsen (der er enern betraktelig bedre grunnet musklene, g-punkt etc) - men det psykiske ved å faktisk ha analsex :)

Skrevet

Jeg har ikke hatt det på rundt 10 år, så jeg står over å svare, men kan jo si at jeg gjorde det etter hennes ønske. Husker rett og slett ikke om det var noe spesielt.

• Liker 1
Gjest MorAase
Skrevet

Jeg har ikke hatt det på rundt 10 år, så jeg står over å svare, men kan jo si at jeg gjorde det etter hennes ønske. Husker rett og slett ikke om det var noe spesielt.

Med andre ord så er ikke dette noe stort for deg? Ellers hadde du vel aktivt oppsøkt?

• Liker 2
Skrevet

Med andre ord så er ikke dette noe stort for deg? Ellers hadde du vel aktivt oppsøkt?

Siden jeg ikke husker det som "utrolig deilig" så vil jeg anta at det ikke var noe spesielt, nei. Skulle jeg møte på noen som ønsker å gjøre det, så er jeg sikkert med.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Verken interessant eller spesielt delikat, nei. Ingen damer jeg kjenner synes det er ok heller, så alle er fornøyd.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er analsex bedre enn fittesex for dere menn? Eller er det "det forbudte" som tenner?

Menn som liker bæsjehull framfor fitter, er skaphomofile/bi. Kan dere ikke bare innrømme det, og stå fram?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

For en dum og meningsløs tråd.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

For en dum og meningsløs tråd.

Det er desverre en del sånne folk her inne. Både sånne som spør og sånne som svarer i de her trådene hver eneste gang.
  • Liker 4
Gjest norah
Skrevet

Har vi ikke diskutert analsex veeeeeeeldig mange ganger nå?

"Liker vi analsex/ er analsex deilig/er analsex ekkelt/hvorfor vil noen ha analsex"

Og svarene er jo nøyaktig de samme hver gang.

For en periode siden var det bare blowjobs - eller rettere sagt, deepthroat og svelging som var temaer i X antall tråder, og nå er visst trenden analsex.

Det jeg lurer på er; følger dere trendene på KG også i heimen? :gjeiper:

Men greit, jeg skal ikke ødelegge tråden ;)

• Liker 4
Gjest Gjest
Skrevet

Menn som liker bæsjehull framfor fitter, er skaphomofile/bi. Kan dere ikke bare innrømme det, og stå fram?

Har vi ikke diskutert analsex veeeeeeeldig mange ganger nå?

"Liker vi analsex/ er analsex deilig/er analsex ekkelt/hvorfor vil noen ha analsex"

Og svarene er jo nøyaktig de samme hver gang.

For en periode siden var det bare blowjobs - eller rettere sagt, deepthroat og svelging som var temaer i X antall tråder, og nå er visst trenden analsex.

Det jeg lurer på er; følger dere trendene på KG også i heimen? :gjeiper:

Men greit, jeg skal ikke ødelegge tråden ;)

Homosex er populært, både blant homofile menn og heteroer. Alt handler om blowjobs og analsex, kuk og rumpehull.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...