Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips til hvor det er best å dra til i Januar?

Så lenge det er varmt, og ikke så veldig dyrt så kom med tips :-))

Videoannonse
Annonse
Gjest MorAase
Skrevet

Ikke så veldig dyrt? Hva er ikke så eldig dyrt for deg? For meg er det alt under 30 000, 14 dager, per pers, hva er det for deg?

Gjest strykebrett
Skrevet

Dubai? Der er det valdig passe temperatur i Januar, til tross for at det er vinter i deres målestokk.

Gjest MorAase
Skrevet

Dubai kan komme ned i en 10 - 12 grader på natten, og trenger ikke være mer en en 18 - 20 grader på dagen i januar.

Gjest *Maja*
Skrevet

Thailand...perfekt! Ao Nang er nydelig...masse vakre strender og masse aktiviterer å gjøre...temperatur på 30 grader hver dag.

Koster under 9000 for 14 dager og det koster ingenting å leve der...

Gjest Nanette
Skrevet

Thailand...perfekt! Ao Nang er nydelig...masse vakre strender og masse aktiviterer å gjøre...temperatur på 30 grader hver dag.

Så billig, hvilket reisebyrå?

Skrevet

Du burde sjekke flypris og billett selv. Du kommer langt bedre ut.

Sjekk www.kilroy.no for flybillett(du kan også få hotell gjennom nettsiden)

www.booking.com for hotell.

Egypt er også varmt hele året. I januar ligger temperaturen rundt 21-24 på dagtid. Ikke fullt så varmt i havet, men så absolutt brukbart.

Du kan få billetter til Bangkok til 6000,- og bor du for 200,- i 14 dager klarer du deg med 9000,-

Vet ikke hva det koster for mat og drikke, men for 200,- har du det bra.

Skrevet

Det var vel litt vel billig vel.. :P finnes ikke mange turer til Thailand for den prisen, nei. Da er det isåfall kun flyturen, og ikke med charter.

Gjest *Maja*
Skrevet

Prisen jeg oppga var ticket.no bare flybilletten...det finnes sikkert enda billigere om du tar en hopp på billett, dette var jo et søk angående tur i januar, altså 6 mnd. fra nå....

Ville ikke booket hotell, da vi var der var det masse ledige rom og prisene kunne presses latterlige mye ned...skal ikke booke rom neste gang vi skal dit...

Mat: Tja....3 retters med drikke til 50 kroner...velg de lokale små restaurantene...de fancye har ikke bedre mat...trust me ;)

Gjest Nanette
Skrevet

Noen som vet hvor mye det koster å reise til Bali? Bali er varmt hele året også, såvidt jeg vet?

Skrevet

Det var vel litt vel billig vel.. :P finnes ikke mange turer til Thailand for den prisen, nei. Da er det isåfall kun flyturen, og ikke med charter.

Les nå mitt innlegg, så ser du.

Bestiller du desembertur til Thailand nå, så kan du få billett til 6000,-

AnonymBruker
Skrevet

Cap Verde kan være et alternativ om vinteren.

Sjekk på nettet om flypriser og hoteller.

Skrevet

Noen som vet hvor mye det koster å reise til Bali? Bali er varmt hele året også, såvidt jeg vet?

Ja, det er varmt hele året, men det er regntid fra oktober til mars.

Du må nok hvertfall regne med 7000-8000,- i flybillett til Bali.

Skrevet

Les nå mitt innlegg, så ser du.

Bestiller du desembertur til Thailand nå, så kan du få billett til 6000,-

Joda, men det er vel kun til Bangkok, og uten hotell. Og syns personlig ikke at Bangkok er en by om man er ute etter sol å varme og for å slappe av. ;) Dessuten er hotellene i feks Karon dyrene enn 200kr per natt, vanligvis. (Om man skal ha ett ok hotell) Derfor blir det en del over 6000 alikevel.. :)

Skrevet

Hva med Goa i India? Om dere reiser fra København, kommer flybilletten på ca. 3800,- per pers, t/r. Veldig billig å leve der også...

Har ikke vært i Goa selv, men i områdene rundt. Og om ikke annet, så er tog veldig billig i India :gjeiper:

Skrevet

Joda, men det er vel kun til Bangkok, og uten hotell. Og syns personlig ikke at Bangkok er en by om man er ute etter sol å varme og for å slappe av. ;) Dessuten er hotellene i feks Karon dyrene enn 200kr per natt, vanligvis. (Om man skal ha ett ok hotell) Derfor blir det en del over 6000 alikevel.. :)

Skal du til Phuket, kan du regne rundt 1000,- ekstra. Og joda, du kan få mange hotell til 200,- natta :) Det avhenger naturligvis av hvilken standard du foretrekker. Men ser du innom booking.com ser du av brukeranmeldelsene at hotell til 3000,- for 14 dager scorer ganske høyt.

Men Thailand behøver ikke være så dyrt som mange tenker :)

Skal du derimot på charter kan det fort bli noe dyrere.

Skrevet

Hva med Goa i India? Om dere reiser fra København, kommer flybilletten på ca. 3800,- per pers, t/r. Veldig billig å leve der også...

Har ikke vært i Goa selv, men i områdene rundt. Og om ikke annet, så er tog veldig billig i India :gjeiper:

Hvor finner du så lave priser på billetter?

Skrevet

Hvor finner du så lave priser på billetter?

Søkte bare kjapt på ticket.no :) Er man villig til å reise på ubekvemme tider og villig til å bruke litt ekstra lang tid på selve reisingen, blir det fort ganske billig :)

Skrevet

Dessuten er det ofte billigere å reise fra Danmark, jeg aner ikke hvorfor :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...