41issirK Skrevet 24. juli 2011 #1 Skrevet 24. juli 2011 Hei Nå har jeg endelig bestemt meg, jeg skal begynne med voksing istedet for å shave! Har tenk til å gjøre deg selv. Men jeg bare lurte på om det går an å vokse lårene også? Og hvilke produkt er best å bruke?
Gjest Kathpus Skrevet 24. juli 2011 #2 Skrevet 24. juli 2011 Det er mulig å vokse hele kroppen, men noen deler er mer sensitive enn andre. Lårene går det helt fint å vokse, men har hørt at det er lite lurt å begynne hårfjerning på lårene, ettersom lyse, myke hår kan bli erstattet med harde, svarte hår etter hvert. Av de få gangene jeg faktisk har prøvd voksing, har jeg alltid benyttet meg av Veet, og synes det fungerte bra.
41issirK Skrevet 24. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2011 Det er mulig å vokse hele kroppen, men noen deler er mer sensitive enn andre. Lårene går det helt fint å vokse, men har hørt at det er lite lurt å begynne hårfjerning på lårene, ettersom lyse, myke hår kan bli erstattet med harde, svarte hår etter hvert. Av de få gangene jeg faktisk har prøvd voksing, har jeg alltid benyttet meg av Veet, og synes det fungerte bra. Ok, tusen takk Skal tenke på det du sa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå