Gå til innhold

Dyp utrigning

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig glad i gensere og topper med dyyp utrigning. sliter med å finne noen jeg synes er dype nok. gjene i V form så puppene ikke ramler helt ut (bare nesten)

Noen som har noe ideer om hvor jeg kan finne noe slikt??

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dust!

AnonymBruker
Skrevet

jeg finner også sjeldent noe som er dypt nok, til tider noe på cubus, men har aldri funnet noe på nett :tristbla:

skal indrømme at jeg ikke synes det er spesielt fint med så dype utrigninger som jeg selv bruker, men komfort går forran for min del! :gjeiper:

Gjest Consensio
Skrevet

Kjøpte en tunika for noen år siden, tror det var på KappAhl.

Den går til rett under rompa, og har en veldig dyp utrigning, til under puppene iallefall, samtidig som den sitter godt meg.

Klarer selvfølgelig ikke finne noen link til lignende overdel.

AnonymBruker
Skrevet

jeg finner også sjeldent noe som er dypt nok, til tider noe på cubus, men har aldri funnet noe på nett :tristbla:

skal indrømme at jeg ikke synes det er spesielt fint med så dype utrigninger som jeg selv bruker, men komfort går forran for min del! :gjeiper:

Og hvordan er dette mer komfortabelt?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig glad i gensere og topper med dyyp utrigning. sliter med å finne noen jeg synes er dype nok. gjene i V form så puppene ikke ramler helt ut (bare nesten)

Noen som har noe ideer om hvor jeg kan finne noe slikt??

Kanskje du heller burde ta et HINT når du ikke finner det noe sted?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må innrømme at jeg ikke helt forstår hva som er spesielt komfortabelt med dype utringninger.

Personlig ville jeg hele tiden vært redd for at puppene skulle ramle ut. Dessuten ville det gjerne resultert i blikk og oppmerksomhet jeg absolutt ikke ønsker.

Men det er kanskje nettopp blikkene og oppmerksomheten du ønsker?

Skrevet

Jeg har sett topper med dyp utrigning overalt. Match, Bik Bok, Vero Moda, H&M, Zara... Eller så kan du jo prøve nettbutikker som f.eks. Illusion eller Nelly.

Jeg ser heller ikke at utrigning som såvidt holder brystvortene inni toppen er behagelig?

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg ikke helt forstår hva som er spesielt komfortabelt med dype utringninger.

Personlig ville jeg hele tiden vært redd for at puppene skulle ramle ut. Dessuten ville det gjerne resultert i blikk og oppmerksomhet jeg absolutt ikke ønsker.

Tipper du har for små pupper til å kunne ha noen fordel av å gå i dype utringninger uansett...

Skrevet

Kanskje du heller burde ta et HINT når du ikke finner det noe sted?

Det er ikke trendy for tiden, det er derfor! Overalt finner man bare store, bomsete, kjerringaktige, uformelige, flagrete plagg med høy og tekkelig rund hals. Sikkert gøy for de uten figur men IKKE gøy for oss som faktisk har fine, slanke former. Tror trenden snur snart, får være måte på burkalignende tilstander!

Gjest Consensio
Skrevet

Det er faktisk veldig behagelig med dyp utrigning uten at jeg klarer å sette fingeren på hvorfor.

Jeg kan til nød gå med singlets som er helt vanlige.

T-skjorter for eksempel? Da føler jeg at jeg nærmest blir kvalt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tipper du har for små pupper til å kunne ha noen fordel av å gå i dype utringninger uansett...

Puppene mine er verken spesielt store eller spesielt små.

Er det litt typisk at hvis man ytrer seg negativt om f.eks. en klesstil e.l. så betyr det at man enten er for stor, for liten eller ikke pen for det man er negativ til?

AnonymBruker
Skrevet

Og hvordan er dette mer komfortabelt?

for min del er det at jeg får klaus, samme som bilbelte, skjerf eller smykke. lettere panikk kan man si, får plutselig behov for å rive av meg alt jeg har på meg å løpe ut på et stort åpent jorde for at alt skal bli bra igjenn.

jeg har så små pupper at det er få som legger nevneverdig til det. liker ikke oppmerksomhet, men er født med et utseende utenom det vanlige, så det er jeg vant til, men sjeldent for utrigningen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke trendy for tiden, det er derfor! Overalt finner man bare store, bomsete, kjerringaktige, uformelige, flagrete plagg med høy og tekkelig rund hals. Sikkert gøy for de uten figur men IKKE gøy for oss som faktisk har fine, slanke former. Tror trenden snur snart, får være måte på burkalignende tilstander!

Jeg har fine former. Store pupper, smal midje og brede hofter. Skikkelig timeglass. Men å gå rundt til hverdags med kjempe dyp utrigning gjør jeg ikke, det trekker seg for mye oppmerksomhet. Vil ikke bli oppfattet som en ung og desperat kvinne/løs-tøs. ;) Sorry.

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg ser jenter med så dyp utringninger tenker jeg med en gang "løs tøser!"

Og at de må ha forferdelig dårlig selvtillit.

AnonymBruker
Skrevet

TS

Takk til dere som kom med noen tips!

Og til dere andre: Beklager at jeg stillte ett spørsmål om noe jeg faktisk synes er fint...

Hva dere tenker om folk i dyp utrigning bryr jeg meg lite om. Men noe tøs er jeg i hvertfall ikke! Er god gift med min første og eneste kjæreste

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg ser jenter med så dyp utringninger tenker jeg med en gang "løs tøser!"

Og at de må ha forferdelig dårlig selvtillit.

jeg har ganske god selvtillit. tror det er lettere å gå med utringnig når man har god selvtillit, man må jo faktisk være sterk nok til å takle personer i samme kategori som deg.

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Det er jo mye bedre å ha små pupper hvis man skal bruke klær med dyp utrigning, det ser ikke like tacky ut :)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...