AnonymBruker Skrevet 24. juli 2011 #1 Skrevet 24. juli 2011 hvordan går brudepikene og forlover til bruden i forhold til bruden og faren? går de inne før bruden, setter seg også kommer bruden? eller går de foran bruden??? og hva med ut når mann og kone går sammen, kommer forloverne etter???? og hvilken side sitter brudens familie på? et spørsmål til: hvilken side går brude på opp og hvilken side går hun ned og ut?v
Gjest Doh Skrevet 24. juli 2011 #2 Skrevet 24. juli 2011 hvordan går brudepikene og forlover til bruden i forhold til bruden og faren? går de inne før bruden, setter seg også kommer bruden? eller går de foran bruden??? og hva med ut når mann og kone går sammen, kommer forloverne etter???? og hvilken side sitter brudens familie på? et spørsmål til: hvilken side går brude på opp og hvilken side går hun ned og ut?v Forlover sitter oppe og venter sammen med mannens forlover. Er vel i amerikanske bryllup hun går opp som en del av de voksne brudepikene. Brudepiker kan vel gå både foran og bak, tror det har noe med lengden på slepet å gjøre. Men du gjør jo selvfølgelig som du vil. Går de foran så kan det være lurt å passe på at de går noen meter før bruden og hennes far slik at man får tatt bilde av bare de to. Men de trenger ikke ha satt seg før bruden kommer inn. Når dere går ut igjen skal forlovere vente til dere har kommet halvveis ut av kirken før de går sammen ut. Deretter følger resten etter. Brudens familie sitter på venstre side, og bruden går opp og ned på den siden. Altså venstre side opp og høyre side ned(slik at hun alltid er nærmest familien sin). Hun sitter også på venstre side oppe ved alteret.
Gjest Tirkes Skrevet 27. juli 2011 #3 Skrevet 27. juli 2011 Min forlover skal gå bak meg... Jeg har kjole med fluff og slep så det holder, så hun skal passe på at ting henger pent. Vi har et par små barn forran og noen bak. Dersom vi hadde hatt bare to, ville jeg latt dem gå forran så folk kan akke og oje over de søte små. Går de etter, så "drukner" de litt i brudekjolen og oppmerksomheten som bruden og hennes far naturlig får.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå