Gjest sexysadie Skrevet 20. november 2003 #1 Del Skrevet 20. november 2003 Jeg må si jeg har sans for denne Livingstone som er borgermester i london.I stedet for å kle seg i kappe og kjede så går han i demostrasjonstog i mot Bush når amerikaneren nu besøker England. Les mere her. http://www.klassekampen.no/Arkivsamling/Ar...ember/20/200059 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 20. november 2003 #2 Del Skrevet 20. november 2003 ken er jo passe kul til politiker å være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. november 2003 #3 Del Skrevet 20. november 2003 JEg har sans for at han tar tube'n til kontoret! Alle som har reist med den, vet at der kommer man virkelig i fysisk nærkontakt med kjernevelgerne! Seriøst; han virker som en strålende fyr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 20. november 2003 #4 Del Skrevet 20. november 2003 Jøss, dette høres jo ut som en smart og sprudlende person :D Tøft gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 20. november 2003 #5 Del Skrevet 20. november 2003 Veldig bra at han tør å si Bush imot og vise hva han mener om saken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. november 2003 #6 Del Skrevet 21. november 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå