Tanzania Skrevet 24. juli 2011 #1 Skrevet 24. juli 2011 Skal i bryllup om tre uker og har en mørkeblå kjole med tynne stropper. Burde hatt en florlett bolero enten i hvitt eller sølv, eller et tynt, fint sjal til å ha over skuldrene men finner ingenting i butikkene! Er det noen som har et tips om butikker eller nettsteder som har stort utvalg av dette? Bor forresten i Bergen.. Tusen takk på forhånd!
la marionnette Skrevet 24. juli 2011 #2 Skrevet 24. juli 2011 De har stort utvalg av sjal og skjerf på Prego! Jeg kjøpte et tynt, florlett sjal der i fjor sommer. Enormt fargeutvalg, så finner garantert noe som passer. I følge pregoshops.com finnes Prego både på Kløverhuset, Lagunen og Åsane storsenter. 1
Hecubaa Skrevet 24. juli 2011 #3 Skrevet 24. juli 2011 Jeg fant noen på nettsidene til Ellos. Jeg fikk ikke sortert etter farge, men du kan jo ta en titt http://www.ellos.no/cv/_/N-?Ntk=All&Ntt=bolero
Gjest Badabing Skrevet 26. juli 2011 #4 Skrevet 26. juli 2011 Jeg så fine boleroer hos B-young ganske nylig. Og i en butikk som forhandler merket Stylesnob (haha, håpløst navn) fant jeg et fint sjal man kunne ha over kjolen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå