Fanta Exotic Skrevet 24. juli 2011 #1 Skrevet 24. juli 2011 Jeg skal ta en tatovering på ryggen.. Problemet er bare at jeg har et lite arr der pga fjerning av føflekk. Arret er ikke lengre enn 1 cm, og jeg opererte den bort for 8 år siden.. Kan man tatovere over arret? Eller må jeg plassere tatoveringen slik at den ikke "treffer" arret?
Cho Kon It Skrevet 24. juli 2011 #2 Skrevet 24. juli 2011 Så lenge arret er såpass gammelt skal det gå fint å tattovere over det (sier jeg uten å ha sett arret, men regner ikke med det er veldig dypt siden det er etter fjerning av føflekk). Hadde arret vært ferskt, under ett år gammelt, hadde tattoveringsmaskinen kunnet skjære opp arret igjen. Vis arret til en tattovør så får du et sikkert svar, men jeg regner altså med at det skal gå helt fint.
Gjest Katten. Skrevet 24. juli 2011 #3 Skrevet 24. juli 2011 Har selv tatovert over all - null stress
Fanta Exotic Skrevet 24. juli 2011 Forfatter #4 Skrevet 24. juli 2011 Takk for svar! Tok et dårlig webcam bilde av ryggen min LINK .. Litt vanskelig å se hvordan arret ser ut, men som dere ser så er det ike så stort.
Cho Kon It Skrevet 24. juli 2011 #5 Skrevet 24. juli 2011 Ikke no' stress! Har selv en del arr jeg skal tattovere over, og de er større enn ditt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå