Gå til innhold

leier og rettigheter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

je leier... i ukesvis ..å særli lørdag å søndager fra tidli (6) te sent på kveld ,har eiern a bygget drivd med banke/skrape/ grunne på huset.

en vet aldri når det er rolig eller ikke .

har en ikke rett på få beskjed når dem skal være her????

han påstår jeg skal skaff penger til ny vannbereder etter husleie loven, som ikke er sant

6 ulike ledd nekter hjelp meg, hv kan jeg da gjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 ulike ledd? Den forsto jeg ikke.

Men om han er så sikker på at du skal dekke ny vannbereder etter husleieloven, får du be ham vise til paragrafen hvor det står, for det kan han ganske sikkert IKKE! Kun hvis det er du selv som har ødelagt den, noe jeg antar ikke er tilfelle her. At den dauer av alderdom er ikke ditt problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

je leier... i ukesvis ..å særli lørdag å søndager fra tidli (6) te sent på kveld ,har eiern a bygget drivd med banke/skrape/ grunne på huset.

en vet aldri når det er rolig eller ikke .

har en ikke rett på få beskjed når dem skal være her????

han påstår jeg skal skaff penger til ny vannbereder etter husleie loven, som ikke er sant

6 ulike ledd nekter hjelp meg, hv kan jeg da gjøre

hvor bor du? De fleste storbyer har vel en "jussformidling" med gratis hjelp...ihvertfall til studenter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har spurt 1 advokaten. 2 forbrukerråd 3 husleietvistutvalg 4 husleiforening

5 konfliktråde og jusbus

alle sagt nei te hjelpe meg. se gjennom kontaktren, få hjelp til få finn ut, hva skal han å hva skal je ordne.....

d jeg mente med *ledd'

varmvannberedern står i et låst rom .- je har ikke nøkkel dit. så je kan ikke ha ødleagt den

-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...