latterbox Skrevet 24. juli 2011 #1 Skrevet 24. juli 2011 hvordan få stoppløs bryllupskjole til å holde seg på plass? Burker dere sånn bh uten stopper og? ser at moten er stroppløs korsettaktige brudekjoler.. why?
Anglofil Skrevet 24. juli 2011 #2 Skrevet 24. juli 2011 Jeg har snørig bak og det er det som gjør at kjolen holder seg på plass. Det er vel derfor korsettaktige kjoler er populære antar jeg. Fronten på kjolen er såpass foret at jeg ikke trenger bh under. Mvh Yvonne
latterbox Skrevet 24. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2011 får du nok støtte til brystene da uten bh?
latterbox Skrevet 24. juli 2011 Forfatter #4 Skrevet 24. juli 2011 trur du kjolen blir stram da når du sitter å spiser i den siden du har snøret den til å sitte
latterbox Skrevet 24. juli 2011 Forfatter #5 Skrevet 24. juli 2011 trur du kjolen blir stram da når du sitter å spiser i den siden du har snøret den til å sitte
LilleMyMcLean Skrevet 24. juli 2011 #6 Skrevet 24. juli 2011 trur du kjolen blir stram da når du sitter å spiser i den siden du har snøret den til å sitte Jeg hadde stroppløs kjole med korsettliv - snøring fra midt på rumpa og helt opp. Satt som et skudd, men - det hadde jeg ikke tenkt på - helt håpløst å spise i. Jeg fikk ned forrett og hovedrett, desserten var det rett og slett ikke plass til. jeg har normalt INGEN problemer med å få i meg mat altså, og jeg var sulten.. Bedra seg da middagen var over og jeg kunne bevege meg litt, men ble ikke noe kakespising på meg den kvelden.. Når nattmaten kom fikk jeg plass til ei pølse (pølse og lompe som nattmat, anbefales! =)) - forsøkte meg på nr to men måtte gi opp.. Så, kjolen min ble i allefall veldig stram, på grensen til ubehagelig. Men den var VELDIG fin når jeg stod da! =)
Anglofil Skrevet 24. juli 2011 #7 Skrevet 24. juli 2011 Ja, jeg har prøvd kjolen på flere ganger, ingen problemer med å få den til å sitte. Mvh Yvonne
latterbox Skrevet 24. juli 2011 Forfatter #8 Skrevet 24. juli 2011 jeg er redd for å miste den uansett hva dere sier så blir nåkk å gå for med stropper/armer hadde nok følt meg litt naken i stroppløs
bobbi Skrevet 25. juli 2011 #9 Skrevet 25. juli 2011 Ja, jeg har prøvd kjolen på flere ganger, ingen problemer med å få den til å sitte. Mvh Yvonne Besilte du den, eller kjøpte du den i salong? Har lyst på stroppeløs kjole med korsett snøring, men bruker man ikke å ha stoppeløs bh under?? Har du prøvd å sitte i den da?
litleMeg Skrevet 25. juli 2011 #10 Skrevet 25. juli 2011 Jeg skal ha stroppeløs(tubetopp) når vi gifter oss neste helg. Snøring i ryggen, ingen problem. Jeg skal heller ikke ha bh under. er korsett overdel.
VB12 Skrevet 26. juli 2011 #11 Skrevet 26. juli 2011 kjolen min har heller ikk stropper. korset med snøring bak. jeg prøvde med og uten bh og satt penest uten, hoppet opp og ned for å se hvordan det var siden vi skal ha en litt spesiell brudevals og vil ikke risikere at den faller ned eller at puppa hopper ut den satt som bare det den :D og jeg har ikke akkurat små pupper
FruN Skrevet 26. juli 2011 #12 Skrevet 26. juli 2011 Jeg har stroppeløs kjole, og skal ha korselét under (undertøyskorsett). Kjolen henger delvis på det, og er strammet inn med snøring i ryggen. Har ikke tenkt på maten, men har fint kunne spise i korsett/korsettsnørte kjoler tidligere uten problem
Anglofil Skrevet 26. juli 2011 #13 Skrevet 26. juli 2011 Besilte du den, eller kjøpte du den i salong? Har lyst på stroppeløs kjole med korsett snøring, men bruker man ikke å ha stoppeløs bh under?? Har du prøvd å sitte i den da? Sikkert mange som bruker bh under, men jeg ser ingen vits i det. Jeg har selvsagt prøvd å sitte i den, men det er ikke et stivt korsett. Mvh Yvonne
Wanita Skrevet 26. juli 2011 #14 Skrevet 26. juli 2011 Min kjole var stroppeløs og uten snøring. Ikke ubehagelig stramt, men så stramt at jeg ikke følte den kom til å falle av. Men jeg har ei fyldig rumpe som sikkert holdt på plass alt Er spiler i kjolen så den er jo stiv, så det er jo ikke som den bare hadde ramla sammen oppe. Hadde ikke bh under, den var såpass foret og stiv i stoffet at det ikke var nødvendig. Prøvde meg med korsett under men det ble bare ubehagelig og rart. Jeg hadde ingen problem med å sitte i den heller, heller ikke få ned maten, eller jo, for det var så mye, men det var det flere som hadde problemer med etterhvert Noen bilder kan sees her: Loosethreds - Marianne Wåhlberg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå