smack Skrevet 23. juli 2011 #1 Skrevet 23. juli 2011 Har planer om å ta tattoo uka hær. Skal ha etternavnet mitt på underarmen. Hva synes dere om en slik tatovering? Selv om jeg synes den er fin, vil jeg ikke få rundt med noe folk syns er styggt. Tenker kanskje å ha "sol-stråler" bak, for å ikke gjøre den så kjedelig. mvh Smack
Gjest Setareh Skrevet 23. juli 2011 #2 Skrevet 23. juli 2011 det er kjempe kult synes jeg da :-) kanskje skygger å sånne greier for å ikke gjøre den kjedelig, ja. Ganske fin tatto! lykke til med tattoeringa:D
Tears.of.the.Sun Skrevet 23. juli 2011 #3 Skrevet 23. juli 2011 Vet flere som har ganske lignende tattis. Den er helt grei. Kanskje litt kjedelig? I hvert fall det printet der. Men plasseringen er fin.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2011 #4 Skrevet 23. juli 2011 Jeg har sett flere med lignende, og det blir litt mye ofte. Det er liksom litt brukt opp. Kanskje du kan finne andre bokstaver, stiler, plassering? 1
Fanta Exotic Skrevet 23. juli 2011 #6 Skrevet 23. juli 2011 Typen min skal få sånn tattis (sier han nå ihvertfall). Har man er kjipt etternavn, så blir det jo litt rart.. Hvilken tatovør skal du til?
smack Skrevet 23. juli 2011 Forfatter #7 Skrevet 23. juli 2011 Typen min skal få sånn tattis (sier han nå ihvertfall). Har man er kjipt etternavn, så blir det jo litt rart.. Hvilken tatovør skal du til? Skal innom bu-hu og høre. Tar den hvertfall i Bodø Flott å høre at dere liker den.
Gjest BabyBlue Skrevet 24. juli 2011 #8 Skrevet 24. juli 2011 Jeg liker bedre enklere bokstaver jeg da... Også synes jeg det er litt oppbrukt. Har sett det på mange folk nå. Liker bedre bruk av symbolikk når man velger tatovering, men folk har jo forskjellig smak. Det viktigste er jo at DU er fornøyd med den =)
Eske Skrevet 24. juli 2011 #9 Skrevet 24. juli 2011 Jeg synes selvsagt at det er opp til hver enkelt hva de vil printe inn i huden sin, men siden du spør synes jeg det er grusomt stygt. Fryktelig harry, og ikke minst meningsløst å gå rundt med egne navn på kroppen.. 6
smack Skrevet 24. juli 2011 Forfatter #10 Skrevet 24. juli 2011 Jeg synes selvsagt at det er opp til hver enkelt hva de vil printe inn i huden sin, men siden du spør synes jeg det er grusomt stygt. Fryktelig harry, og ikke minst meningsløst å gå rundt med egne navn på kroppen.. Meningsløst sier du? Ikke i det hele tatt. Er stolt over familien og slekta mi (vil ha noe som minner meg om dem). Hvis du synes det er meningsløst kan du ikke ha et godt forhold til familien din. 1
Gjest Leonidene Skrevet 24. juli 2011 #11 Skrevet 24. juli 2011 Eg syns ikkje det designet er særlig fint, og noen av de er vanskelig å tyde. Angående å ha eget navn på kroppen... Vel, bedre med etternavn enn fornavn ihvertfall - for det er egentlig bare rart. :gjeiper:
sebra Skrevet 24. juli 2011 #13 Skrevet 24. juli 2011 (endret) Jeg synes sånne type tattoveringer er harry. Skulle jeg ha tatt en type navn tattovering, så hadde jeg lagd masse rundt og som skygge, bakgrunn osv, for å skape mer ett bilde enn kun tekst, ikke hadde jeg brukt den type bokstaver heller, kanskje noe løkkeskrift eller noe for å skape en viss mykhet. Jeg ser på tattoveringer som kunst, og da blir det fort veldig kjedelig med kun tekst, ihvertfall i den type bokstaver. Men for all del, hver sin smak, håper du blir fornøyd =) edit:leif Endret 24. juli 2011 av sebra
The Kitten Skrevet 24. juli 2011 #15 Skrevet 24. juli 2011 Meningsløst sier du? Ikke i det hele tatt. Er stolt over familien og slekta mi (vil ha noe som minner meg om dem). Hvis du synes det er meningsløst kan du ikke ha et godt forhold til familien din. Nå trekker du forhastete slutninger. 3
Gjest Linda sofie Skrevet 24. juli 2011 #16 Skrevet 24. juli 2011 Jeg synes det blir litt kjedelig og lite kreativt. Det er så utrolig mange som har slik tattovering, så jeg synes det blir kjedelig. Men folk får gjøre som de vil. Dette er min mening.
Meadow Skrevet 24. juli 2011 #17 Skrevet 24. juli 2011 Jeg synes "alle" går rundt med skrift i fete typer på armene, det blir veldig kjedelig... Går det ikke an å finne på noe annet? 1
Gjest NozMonster Skrevet 24. juli 2011 #18 Skrevet 24. juli 2011 (endret) heeeeeeeelt ærlig, så synes jeg det rett og slett er grusomt! Like grusomt som kinesiske tegn og en tilfeldig trible! meeeen, det er din kropp- så du bestemmer selv! Endret 24. juli 2011 av NozMonster 3
Gjest Consensio Skrevet 24. juli 2011 #19 Skrevet 24. juli 2011 Jeg synes "alle" går rundt med skrift i fete typer på armene, det blir veldig kjedelig... Går det ikke an å finne på noe annet? Hvorfor må man på død og liv være så innmari unik og anderledes? Hvorfor må man hele tiden finne på noe annet enn hva alle andre har? Så lenge man selv syns en tattovering er fin og det betyr noe for personen som skal ha den, så er det vel det som er viktigst? 1
Tropic Skrevet 24. juli 2011 #20 Skrevet 24. juli 2011 Jeg synes slike tatoveringer med navnet sitt på er latterlige. Hver gang jeg ser noen med en slik tatovering tenker jeg "Problemer med å huske hva du selv heter?" Ville heller tatovert et sitat eller ordtak du liker om du absolutt ønsker skrift. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå