Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2011 #1 Skrevet 23. juli 2011 jeg klarer ikke stå i doggy stilling fordi det jeg er så stiv i beina, altså jeg er veldig umyk. Er det noen andre som har det sånn`? Sist gang jeg prøvde det, måtte vi bare droppe den stillinga fordi jeg ikke klarte det... Noen an dre som har opplevd det eller er det bare meg..? jeg er 20 år, så det skulle jo ikke har vært noe problem...
spinnwild Skrevet 23. juli 2011 #2 Skrevet 23. juli 2011 Det er nå bare å tilpasse stillingen slik at det går greit. Men skjønner ikke helt hva du mener; får man til å sitte så får man til doggy liksom...? Kan du forklare nærmere hvor og hvordan du er for stiv i beina?
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2011 #3 Skrevet 23. juli 2011 får liksom ikke rumpe opp, fordi jeg er så stiv bak i låra på en måte... ts
Gjest Consensio Skrevet 23. juli 2011 #4 Skrevet 23. juli 2011 Du klarer ikke å stå på alle fire? Kjære deg, da syns jeg du burde trene litt eller noe. Jeg med sterke og kroniske smerter i kroppen OG overvektig, klarer fint å stå på alle fire Har du prøvd å legge hodet ned på puta mens du har rompa opp da?
spinnwild Skrevet 23. juli 2011 #5 Skrevet 23. juli 2011 bøy deg mer framover/nedover? Jeg kan ikke utføre normal stående doggy pga at rompa mi er for stor Man finner alltids en løsning (eller andre stillinger). Eventuelt kan du begynne å tøye musklene dine (joga f.x.)... Hva om du står litt høyere enn han og han sniker seg litt "under deg"?
Gjest Katten. Skrevet 24. juli 2011 #6 Skrevet 24. juli 2011 Tøy og bøy. Det høres slettes ikke bra ut at du ikke klarer å strekke ut bena slik. Verken for sexens skyld eller på et generelt nivå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå