Gå til innhold

Jakten på kjærligheten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jubler mest over at det er ny programleder :fnise:

• Liker 4
Skrevet

Har presentasjonen av bøndene gått på TV?

AnonymBruker
Skrevet

Han ene er naboen min og bor rett borti høgget her. Kjent ham godt i mange år, jeg blir svært overrasket om han finner seg kjæreste, for å si det sånn..... :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Han ene er naboen min og bor rett borti høgget her. Kjent ham godt i mange år, jeg blir svært overrasket om han finner seg kjæreste, for å si det sånn..... :fnise:

Husk at det finnes noen for alle, og man trenger ikke se ut som en filmstjerne for å få seg kjæreste, heldigvis. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Det var noe på tv igår om presentasjoner eller noe, men fikk aldri med meg noe mer enn det.

Noen som fikk med seg mer enn meg? Evt reprise?

AnonymBruker
Skrevet

Presentasjonen av årets bønder ble sendt på TV2 i går, 2300-0000. Kom plutselig inn på det, var vel ett av de første ordinære programmene som ble sendt på TV2 siden Regjeringsbygget/Utøya.

Det var i år 6 bønder som ble presentert, 3 kvinner og 3 menn. To søstre var blant de aktuelle. Hvor mange av disse som skal følges videre, vet jeg ikke, så ikke hele programmet, men de ønsker jo å følge kvinnelige bønder så det vil vel være minst 4 i år også.

Vet ikke når det blir sendt reprise, men det er trolig relativt kjapt, da det var kort frist for å skrive brev.

Og den nye programlederen var ganske så intens.

• Liker 1
Skrevet

Reprisen går på TV 2 søndag klokken 17.00. :opplyser:

Kan virkelig ikke si jeg hadde sans for den nye programlederen. Snakk om å være slitsom!

Skrevet

Kan virkelig ikke si jeg hadde sans for den nye programlederen. Snakk om å være slitsom!

Hun var ikke noe særlig altså? Innbiller meg at alt må da være bedre enn Moholt :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Hun var ikke noe særlig altså? Innbiller meg at alt må da være bedre enn Moholt :fnise:

Dette hadde jeg aldri trodd jeg skulle si, men jeg synes faktisk Moholt var bedre - så langt. Moholt er kanskje hakket mer søtladen, men Bjørnstad var mer masete og hektisk, og helt dåneferdig over de fine gårdene, husene og hvor fantastiske bøndene var (jeg sier ikke at de ikke er flotte mennesker altså). Hun passet bedre inn på talentshow-programmene, selv om jeg heller ikke der har vært overbegeistret for henne.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg må si som AB over meg. Moholt virker faktisk bedre enn den nye programlederen.

Hun nye passer vesentlig bedre i Barne-TV enn Jakten, ja.

Endret av Tramonto
  • Liker 1
Skrevet

Reprisen går på TV 2 søndag klokken 17.00. :opplyser:

Da får jeg se på det da!!

Hm, ikke jeg heller.

Skrevet

Det gikk nå i kveld. Litt slitsomt hun programlederen, ja. Men bøndene virket trivelige.

Skrevet

Hun der nye programlederen var årsaken til at jeg så samtlige X-faktor (eller Norske Talenter eller hva det nå var) i opptak, slik at jeg kunne spole meg over alle innslagene hun deltok i. Greit nok, "multitalentet" Moholt som ikke er spesielt flink til å synge, er oppbrukt, overeksponert og relativt irriterende, men hun er å foretrekke lenge før Marthe Bjørstad som ikke passer noe annet sted enn i barne-tv.

• Liker 1
Skrevet

Jeg må huske reprisen idag. Alarm på mobilen :opplyser:

Skrevet

Nå må jeg jo nesten se litt på dette, for jeg har vanskelig for å tro at noen kan være mer irriterende enn Moholt :ler:

AnonymBruker
Skrevet

Husk at det finnes noen for alle, og man trenger ikke se ut som en filmstjerne for å få seg kjæreste, heldigvis. :fnise:

Å du, utseende hans er ikke så gærnt.. da kan en tenke seg.. :fnise:

Gjest Consensio
Skrevet

Uff, lurer på om jeg skal droppe å se dette programmet for første gang siden det startet.

Klarer virkelig ikke hun nye programlederen. Hun virker så falsk når hun liksom må overdrive latter og smil så veeeeldig, også prate på den måten hun gjør...nei uff....

Skrevet

jeg likte ikke hun nye programlederen. Hun var så slitsomt. Var det ikke ho som var programleder for skal vi danse? Altså sist sesong?

Nei jeg vil heller ha Moholt tilbake! Mye bedre.

AnonymBruker
Skrevet

Vil du fortelle oss hvem det er? :skravle:

Nysgjerrig jeg.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...