Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De av dere som har sett supernanny på tv har også sett at hun bruker å henge opp sånne tavler og diverse som forestiller belønningstiger, smile fjes og forskjellige "verktøy" som skal få barnet til å oppføre seg, gjøre plikter og div. Har barnet gjort alt det skal og klatret helt opp på stigen så får den belønning..

Noen som aner hvor man kan få kjøpt/ lagd en sånn...??

Sikkert et merkelig spørsmål, men jeg har ikke sett noe sånt i butikkene så jeg vet ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje ikke det du spør etter men satt å så på dette.. Så jo litt ok ut dette også, gå inn på kido.no

Skrevet

Takk for svar :-)

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke klarer å oppdra ungene dine uten å bruke masse forskjellige "verktøy", så er det dessverre oppdragelsen det er noe galt med.

At du har et behov for alle disse "verktøyene" tyder jo på at dine barn allerede er havnet i den situasjonen som ungene på disse tv-programmene.

Jeg vil anbefale at du tar kontakt med helsestasjonen. De kan helt sikkert hjelpe deg og gi deg gode råd om oppdragelse og grensesetting. Du kan også snakke med noen i barnevernet, de kommer ikke til å ta ungene fra deg, men de har veldig mange flinke folk som kan hjelpe foreldre som sliter med oppdragelse. Jeg vet om flere som har fått veldig god hjelp der.

• Liker 4
Skrevet

Jeg har nok laaangt ifra sånne problemer som de på tv. Problemet her i huset e å få 4 åringen til å rydde etter seg, da spesielt på rommet som hun deler med storesøstra. Derfor tenktne jeg at en sånn belønningsystem hadde kanskje fungert her... Sånne problemer som de på tv har er vel veldig ekstreme og har aldri sett sånne barn i virkeligheta!!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke klarer å oppdra ungene dine uten å bruke masse forskjellige "verktøy", så er det dessverre oppdragelsen det er noe galt med.

At du har et behov for alle disse "verktøyene" tyder jo på at dine barn allerede er havnet i den situasjonen som ungene på disse tv-programmene.

Jeg vil anbefale at du tar kontakt med helsestasjonen. De kan helt sikkert hjelpe deg og gi deg gode råd om oppdragelse og grensesetting. Du kan også snakke med noen i barnevernet, de kommer ikke til å ta ungene fra deg, men de har veldig mange flinke folk som kan hjelpe foreldre som sliter med oppdragelse. Jeg vet om flere som har fått veldig god hjelp der.

At noen søker kunnskap som kan hjelpe dem til å gjøre en god jobb ift. barna må da være en bra ting! Synes du hopper litt raskt til antagelsen om at hun har feilet i barneoppdragelsen her, uten å vite noe som helst om hvordan hovedinnlegger oppdrar barna sine. Ellers enig med deg i at helsestasjonen er et bra sted å spørre om råd.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...