Gå til innhold

Overtidsmat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ringe etter noe snart (30 min).

Noen gode tips i Oslo omr. vest som jeg kan ringe til?

Er det noen som har sjokolade også tro?

Er så fysen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:hoho::hoho:

Joda. Forlenge siden. Ellers hadde jeg sulta ihjel.

Dro og tok meg en feit cheesburger m/bacon.

+ en Hobby og en stratos.

Ikke morro å jobbe overtid. Er vel en time eller to til jeg får reist hjem igjen... Stakkars meg. Snart kjenner ikke ungen min meg igjen. Vi snakkes 30 min. hver morgen og så får hun klem av meg når jeg kommer hjem. GLEDER MEG TIL JULEFERIEN!!!!

Skrevet

Joa... Men jeg har jobbe så mye, flere dager i uken, siden sommerferien. Og jeg er ganske lei av det nå. Greit med fete lønninger, men det er godt å være hjemme også. Er noen litt slappe folk her i huset og da går det utover oss andre (les meg).

Kommer til å bli feit av all denne hentematen. Har ikke spist poteter på aldri så lenge. :ler:

Gjest Stressulf
Skrevet

Jeg har en plastboks stående på jobb (i bokhyllen under N for nødproviant..) med lettkokte (små) havregryn blandet med litt rosiner og valnøtter. Når jeg blir sulten, tar jeg et krus med tevann, tar i 3-4 skjeer av denne blandingen, rører litt og lar det stå et par minutter før jeg rører litt mer og spiser/drikker det. Ikke så ufyselig mange kalorier, noen karbohydrater til hjernen, og sultfølelsen holder seg vekke en god stund.

Det fins en ferdigkjøpt havregrøtblanding også, men den er det masse sukker i, og jeg syns det er godt uten sukker også, jeg! Rosinene gir litt søtsmak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...