Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva så? Med 11 millioner spillere er selvfølgelig noen av dem gærninger.

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan ikke se at det skal være relevant på noen som helst måte for dette som har skjedd.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

joa, men det gjør det ikke mindre ekkelt....

Tenk på de som spilte med han, og var gode onlinevenner med han.... Ettersom det han har skrevet på forumene selv virket han som en populær person...

også skjer dette liksom >.<

AnonymBruker
Skrevet

relevent nei, men helt sikkert interessant for noen. Jeg syntes hvertfall det er litt ekkelt.

Skrevet

Tror ikke at det var wow eller noen andre spill han spilte som gjorde at han gjorde som han gjorde igrunn...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også spilt alliance på Silvermoon, men aner ikke om jeg noensinne har møtt han. Kan i hvertfall ikke huske nicket "Conservatism" fra noe. Synes det er mere ekkelt å tenke på at jeg kan ha møtt han på gata i Oslo enn at jeg kan ha møtt han i WoW.

AnonymBruker
Skrevet

Han drakk sikkert cola, spiste kjøtt, hadde sex, fikk pupp av mora som barn også.

De tingene er faktisk noe de aller fleste mordere bruker, får og har.

Vet dere hva? Det finnes ikke en eneste morder, barnemishandler eller voldtekstmann i denne verden som ikke har vært avhengig av oksygen.

• Liker 2
Skrevet

Dette viser bare at hvem som helst kan ferdes på nettet og utgi seg for å være hva som helst. I hans tilfelle, normal.

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor WoW blir trukket frem som et voldelig dataspil? Uansett, hele problematikken er latterlig.

Skrevet

Jeg boikotter herved Coop (platekompaniet la ned for lenge siden her uansett). http://www.vg.no/nyheter/innenriks/oslobomben/artikkel.php?artid=10081059

Noe så latterlig..

Jeg forstår ikke hvorfor de skal fjerne WoW fra hyllene. Tidligere har spillet vært kjent for å være avhengighetsskapende der folk har spilt seg fra familie og hjem, men det har vel aldri vært kjent for å gjøre folk til voldelige mordere. Dette var et for drastisk skritt å gå, han hadde sikkert mange andre interesser, skal de stenges og tas fra markedet også?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper virkelig ar ABB-en ikke likte Disney eller så Disneyfilmer :gjeiper:

• Liker 2
Gjest Consensio
Skrevet

ABB gikk med klær, folkens?

Boikott klær NÅ!

• Liker 3
Gjest Bjørn82
Skrevet

Det blir bare dumt når man forsøker å strekke paraleller mellom ABB`s handlinger og det at han spilte WOW. Det har ingen sammenheng i noen annen form enn at han kan ha vært/kommet i kontakt med eller skapt et nettverk via spillet, på samme måte som han kunne gjort akkurat det samme om han brukte FB som han gjorde. Jeg kan ikke se at det lages en egen tråd om spekulasjoner relatert til ABB og FB, selv om det i og for seg er nøyaktig det samme.

AnonymBruker
Skrevet

ABB gikk med klær, folkens?

Boikott klær NÅ!

Da vil neste morder gå naken. Hva gjør vi da? :gjeiper:

• Liker 2
Skrevet

Noen må bare ha noe å skylde på.

Var hysteri for mange år siden når teikneserier som tales from the crypt og likandes og mange plasser var dei forbudt. Stephen king ga noen spark til folk som flippa over dei teikneseriene. Og han laget creepshow filmene for å vise dei respekt og avsky mot fanatisk sensur.

Noen plasser var dans og musikk forbudt. Slasher markedet var dødt i 7 år ingen turde lage dei lenger fordi "hockey mødre" klaga til TV stasjoner og kinoer som visste dei. Ikke før skrik ble laget dukka sjangeren opp igjen.

Også lenge jeg har husket har video vold og dataspel fått skylda for alt opp gjennom tidene.

Gjest Consensio
Skrevet

Da vil neste morder gå naken. Hva gjør vi da? :gjeiper:

Da får vi iallefall mye pent å se på frem til det skjer :fnise:

Skrevet

joa, men det gjør det ikke mindre ekkelt....

Tenk på de som spilte med han, og var gode onlinevenner med han.... Ettersom det han har skrevet på forumene selv virket han som en populær person...

også skjer dette liksom >.<

Vel, det er en ekkel sak. Ingen av vennene hans, hverken online eller i det virkelig liv ante noe som helst, og de synes sikkert det er litt ekkelt hele gjengen. Tenk på de som trente med han, så film sammen med han eller dro på jakt sammen med han, drev firma sammen med han, osv, ingen grunn til å henge seg opp dette med dataspill. Han levde et tilsynelatende normalt liv, og gjore normale ting vi alle kan finne på å gjøre, og så skjedde dette, og vi kan sannsynligvis aldri forstå det, sammen hvor mye vi analyserer livet hans.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...