Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg reiser til Alanya for første gang neste fredag. Har forsåvidt aldri vært i Tyrkia heller. (Pssst. Er det forresten vanlig å reise på en fredag og komme hjem på en søndag?:o Har vært på chartertur i hellas mange ganger, og da alltid på enten 7 eller 14dager. Aldri 9... :s)

Er det gode shoppingmuligheter der? Noen kjente butikker? Og er det noen som vet om det ermulig å få tak i billig sminke/hårgreier? Fra kjente merker selvsagt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg reiser til Alanya for første gang neste fredag. Har forsåvidt aldri vært i Tyrkia heller. (Pssst. Er det forresten vanlig å reise på en fredag og komme hjem på en søndag?:o Har vært på chartertur i hellas mange ganger, og da alltid på enten 7 eller 14dager. Aldri 9... :s)

Er det gode shoppingmuligheter der? Noen kjente butikker? Og er det noen som vet om det ermulig å få tak i billig sminke/hårgreier? Fra kjente merker selvsagt...

Henger meg på her - skal reise i august :)

Hvor i Alanya skal du bo?

Skrevet

Syntes at alle butikkene hadde det samme jeg....

Moods of Norway, Burberry, Bjørn Borg, Nike, Quicksilver, Billabong, Louis Vuitton - men alt er jo fake, piratkopier!!

Sønnen min kjøpte med seg mange Bjørn Borg underbukser, ettersom 2-pakk kostet ca. kr. 50,-. Halvparten kunne vi kaste etter 3. vask...

Alle butikkene er sånn type "gateselgerbutikk".

Jeg kjøpte Nike Chox og de har holdt seg - kostet bare 220,-.

Det skal finnes kjøpesenter utenfor sentrum som har mer seriøse butikker.

Eller er det mange som kjøper gullsmykker der. Det er også billig å få seg en synstest og nye briller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...