Tudeluu Skrevet 23. juli 2011 #1 Skrevet 23. juli 2011 Jeg reiser til Alanya for første gang neste fredag. Har forsåvidt aldri vært i Tyrkia heller. (Pssst. Er det forresten vanlig å reise på en fredag og komme hjem på en søndag?:o Har vært på chartertur i hellas mange ganger, og da alltid på enten 7 eller 14dager. Aldri 9... :s) Er det gode shoppingmuligheter der? Noen kjente butikker? Og er det noen som vet om det ermulig å få tak i billig sminke/hårgreier? Fra kjente merker selvsagt...
Jentepusen Skrevet 23. juli 2011 #2 Skrevet 23. juli 2011 Jeg reiser til Alanya for første gang neste fredag. Har forsåvidt aldri vært i Tyrkia heller. (Pssst. Er det forresten vanlig å reise på en fredag og komme hjem på en søndag?:o Har vært på chartertur i hellas mange ganger, og da alltid på enten 7 eller 14dager. Aldri 9... :s) Er det gode shoppingmuligheter der? Noen kjente butikker? Og er det noen som vet om det ermulig å få tak i billig sminke/hårgreier? Fra kjente merker selvsagt... Henger meg på her - skal reise i august Hvor i Alanya skal du bo?
Lizzee Skrevet 25. juli 2011 #3 Skrevet 25. juli 2011 Syntes at alle butikkene hadde det samme jeg.... Moods of Norway, Burberry, Bjørn Borg, Nike, Quicksilver, Billabong, Louis Vuitton - men alt er jo fake, piratkopier!! Sønnen min kjøpte med seg mange Bjørn Borg underbukser, ettersom 2-pakk kostet ca. kr. 50,-. Halvparten kunne vi kaste etter 3. vask... Alle butikkene er sånn type "gateselgerbutikk". Jeg kjøpte Nike Chox og de har holdt seg - kostet bare 220,-. Det skal finnes kjøpesenter utenfor sentrum som har mer seriøse butikker. Eller er det mange som kjøper gullsmykker der. Det er også billig å få seg en synstest og nye briller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå