Gjest Hulderjenta Skrevet 20. november 2003 #1 Skrevet 20. november 2003 Noen som vet hva som er "normalt" eller "friskt" antall sædceller pr. synsfelt i en sædprøve? På en prøve som ble tatt av Huldermannen, var det 4 levende sædceller pr. synsfelt. Lurer da selvfølgelig på hvor stort et synsfelt er... Hvor dårlig er egentlig 4 levende sædceller pr. synsfelt? Noen som vet...?
Gjest Poirot Skrevet 22. november 2003 #2 Skrevet 22. november 2003 Dette ville jeg ringt og hørt om. Rart at de ikke forklarer.
Silfen Skrevet 22. november 2003 #3 Skrevet 22. november 2003 Vet ikke hva synsfelt er, men skal jeg gjette, så vil jeg tro at det er det feltet de ser på i mikroskopet. Og da er 4 dessverre temmelig dårlig. Håper jeg tar feil da.
Gjest Hulderjenta Skrevet 23. november 2003 #4 Skrevet 23. november 2003 Joda, et synsfelt er det de ser i mikroskopet, det stemmer nok Stjernefisken. Men hvor mange sædceller ser de i et synsfelt, og hvor mange av dem bør være levende/normale? Det er det jeg lurer på... Huldermannen har spurt fastlegen, men han visste ikke..
Gjest Poirot Skrevet 23. november 2003 #5 Skrevet 23. november 2003 Da synes jeg fastlegen burde finne det ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå