Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har akkurat pusset opp kjøkkenet, og da må jo selvfølgelig nye gardiner til. Jeg har funnet noen kjempe flotte gardinlengder, men de var kun i 240 cm lengde. ser jo at jeg må legge de opp uansett hvilken lengde jeg velger å ha de i, men jeg lurer på om jeg kan ha de gulvlange på kjøkkenet? vinduet er på veggen lengst vekke fra åpningen inn til kjøkkenet, og benken slutter et lite stykke før vinduet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

<Hvis du vil ha gulvlange gardiner, så kan du vel ha det. :)

Skrevet

Man kan ha akkurat det man har lyst til å ha. Og du får lov av meg også. ;)

Skrevet

hehehe...takke takk ;) jo da, det er jo sant...kan jo gjøre akkurat hva jeg vil igrunnen. lurte bare på om det var noe andre fant på og :P men det går nok mot gulvlange gardiner ;)

ps. takk for en sårt tiltrengt latter Margareth. fantastisk bra sagt!

Skrevet

Hahaha. Jeg mente vel å skrive det samme som du, at man kan ha det man har lyst til å ha. -men en god latter er jo ikke av veien i disse dager, så kan jeg få noen til å flire, så værsågod :)

Skrevet

...lurte bare på om det var noe andre fant på og

...i tilfelle det ikke er noen andre som har det i mils omkrets, kan du anse deg som en førsteklasses trendsetter der du bor. Det må nødvendigvis være noen som brøyter vei for massene i slike spørsmål også. ;)
Skrevet

...i tilfelle det ikke er noen andre som har det i mils omkrets, kan du anse deg som en førsteklasses trendsetter der du bor. Det må nødvendigvis være noen som brøyter vei for massene i slike spørsmål også. ;)

Hehehe...du kan virkelig få sagt det ;)

satser på å være en trendsetter da :jepp: ble lange gardiner på meg. har akkurat lagt de opp og fått de opp...synes selv at det ble veldig fint! så nå gjenstår det å se om den nye trenden min sprer seg som en farsott i området :skratte:

Skrevet

Sett opp bilder på de lokale nærbutikkene og forbered deg på autografskriving. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...