Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er den beste hevnen en kan gjøre mot en gutt som knuser hjertet ditt i tusen biter og tar deg for gitt? Da snakker jeg ikke om å gjøre slemme ting, men ting som får han til tenke/angre på at han lurte meg..

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dumpe og overse ham?

AnonymBruker
Skrevet

Dumpe og overse ham?

Det var han som lurte meg og dumpet meg...

AnonymBruker
Skrevet

ah, beklager. Jeg trodde dere fortsatt var sammen/hadde kontakt i og med at du skrev "tar deg for gitt" i nåtid.

Drit i fyren. Finn deg en bedre kjæreste, og vis tydelig at dette er et nytt og bedre kapittel i livet ditt. DET kommer til å svi.

Gjest Tidssone
Skrevet

Legg ut glade facebook-oppdateringer. Som viser at livet ditt har annet innhold enn ham. Og sørg for at livet ditt virkelig HAR annet innhold enn ham. Du kommer ingen vei med svarte hevntanker, annet enn å sørge for å bli bitter i ung alder. Og det har du egentlig ikke lyst til.

Skrevet

Ha det masse gøy og sørg for å ta bilder av det slik at du kan legge det ut på facebook. Vis at du har det helt fantastisk uten ham, så skal jeg love deg at han synes det svir.

• Liker 1
Skrevet

Gjør noe før det går så langt at han tar deg for gitt, at du blir kjedelig. Den der er tapt, mest sannsynlig følte han seg bedre enn deg.

AnonymBruker
Skrevet

Hva er den beste hevnen en kan gjøre mot en gutt som knuser hjertet ditt i tusen biter og tar deg for gitt? Da snakker jeg ikke om å gjøre slemme ting, men ting som får han til tenke/angre på at han lurte meg..

Det kommer an på hvilket forhold en har hatt!

- Si alt du mener til han tydelig. Ikke vær litt ydmyk en gang i dine "tilbakemeldinger" om han.

- Glem han, kom deg videre og vis at du har det fantastisk uten han.

- Kommer han etter å skal ha deg tilbake, så vær totalt uinteressert og ikke gi han flere sjanser.

Skrevet

Det var han som lurte meg og dumpet meg...

Gi faen i hele fyren.

Det tjener du snart på selv.

Og lær til neste gang.

Skrevet

Det beste er sikkert å bare gi faen som de andre over her sier. Ha det gøy med de du er glad i, kos deg og finn på ting. Ikke sitt hjemme og surk over han.

Skrevet

Hvis han har dumpet deg, er han vel ikke interessert i deg. Og da er det lite du kan gjøre for å få han til å angre på noe som helst. Uansett hva du gjør, spiller det ingen rolle for ham.

Hvis du slanker deg, sminker deg eller whatever, vil du fremdeles ikke bety mer for ham enn ei hvilken som helst annen tilfeldig jente som har slanka eller sminka seg.

Mange tror det er hevn å dolle seg opp og vise ham hva han ikke kan få. Men han har jo allerede hatt det. Og menn møter daglig titusener av kvinner vi ikke kan få, så der sklir du bare inn i mengda.

Du får bare gå i deg selv og bli såpass interessant at neste kar ikke dumper deg, da. Begynn å lese aviser og følge med på hva som skjer i samfunnet, og stram opp skinkene. Er han egentlig verdt å kaste bort tid på?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...