Gå til innhold

Fastleger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes det er ganske mange forskjellige tråder her inne hvor folk ber om anbefalinger til fastlege så tenkte å lage en samletråd der folk kan skrive hvilken fastlege de har, hvor og om de er fornøyd eller ikke.

Min fastlege er Rafat Boulos i Bærum. Synes han er hyggelig, men jeg må komme med diagnose og forslag til hva som kan gjøres selv. Lite ventetid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bodde tidligere i Bærum og da hadde jeg fastlege på Vest Legesenter. Legen jeg gikk til heter Adele Thoresen (tror jeg det var). Hun var både hyggelig og flink. Det var heller ikke lang ventetid. I allefall ikke der. Byttet faktisk ikke fastlege med en gang jeg flyttet heller, pga at jeg var fornøyd med henne. Kjørte heller litt lenger til legetimen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min fastlege er Kjell Skare på bekkestua. han er bånn. lang ventetid, både på å få time (flere mnd) og flere timer på venterommet. i tilegg hører han ikke på hva jeg sier og sitter med stoppeklokken. anbefales ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har Ola Valdersstøen på Tofte legesenter som ligger på Hurum, og jeg kan ikke få fullrost han nok! får time veldig raskt, han er presis til timeavtalene (med mindre det skjer noe akutt...) han tar seg god tid, lytter, snakker litt dagligdags, og tar virkelig tak i det som er promblemene man kommer med.

jeg hadde ventet to mnd på fysio time... han ringte dit og ba de prioritere meg, og VIPS fikk jeg time dagen etter!

:dagens-rose: til deg Ola, hvis du skulle komme over dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Kan anbefale Røa legesenter! Alle ansatte dere er flinke og hyggelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min fastlege er Rafat Boulos i Bærum. Synes han er hyggelig, men jeg må komme med diagnose og forslag til hva som kan gjøres selv. Lite ventetid.

Diagnose og behandling er da til vitterlighed legens jobb? Hva skulde han ellers gjøre?

Dette høres veldig merkelig og uforsvarlig ut. Er du sikker på at du har formulert deg klart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fastlege Ted Korvann Langhus legesenter anbefales IKKE.

Ønsker få hjelp til et problem, en sykdom eller skade, er dette legen en IKKE bør gå til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helge Rygh på lysakerfjorden legesenter.

Veldig hyggelig og positiv lege. Får time på kort varsel. Eneste - er at han kan være litt kort til å lytte om det skulle være noe enkelte ganger. Ellers er jeg storfornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diagnose og behandling er da til vitterlighed legens jobb? Hva skulde han ellers gjøre?

Dette høres veldig merkelig og uforsvarlig ut. Er du sikker på at du har formulert deg klart?

Ja, har man f.eks. en hevelse i foten etter tur i skogen må man selv foreslå å ta blodprøve for å sjekke for borrelia. Han er veldig hyggelig som person, men som lege er han litt treg i topplokket....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har man f.eks. en hevelse i foten etter tur i skogen må man selv foreslå å ta blodprøve for å sjekke for borrelia. Han er veldig hyggelig som person, men som lege er han litt treg i topplokket....

Dette høres ikke forsvarlig ud. Hva skjer da hvis man har symptomer f. eks. på en genetisk sykdom man aldrig har hørt om? Eller dersom de symptomene man har ikke gir noen mening for en som ikke har videre medisinsk kundskab? Dette er ikke forsvarlig, hvis det virkelig er slik du beskriver.

Jeg vilde aldrig ha gått til en sånn lege....

Forøvrig (lidt off topic) er vel ikke en hevelse i foten efter skogstur egentlig noen indikasjon for borreliasmitte. Vet man derimod at man har hatt et flåttbitt, skader det jo heller ikke,men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...