Gjest Camilla Skrevet 22. juli 2011 #1 Skrevet 22. juli 2011 For to uker siden låste samboeren min meg ute av leiligheten i bare trusa. Nå er jeg igjen utelåst. Han nekter å slippe meg inn, og jeg har ingen steder å sove i natt, eller kanskje bo generelt. Har ingen venner i denne byen. Mobilen min er tom for strøm, fordi laderen er innelåst (den må jeg klare meg uten, sier han). Er det noen jeg kan ringe i disse tilfellene? Vil ikke ringe 113 og si at jeg holder på å gråte meg i hjel, det virker som sløsing med ressurser. Noen som har noen tips?
altflyter Skrevet 22. juli 2011 #2 Skrevet 22. juli 2011 Hvorfor i alle dager kaster han deg ut? Han kan ikke være menneskelig når han gjør noe slikt. Du må jo bare forklare ham at du ikke er et dyr han bare kan kaste ut! Hva er galt med enkelte mennesker? Og hvorfor i alle dager er du sammen med et slikt udyr? Jeg ville ringt natteravnene eller legevakten
Fanteria Skrevet 22. juli 2011 #3 Skrevet 22. juli 2011 Da ville jeg hørt med noen naboer. Men jeg må spørre om en ting. Du er tom for strøm på mobilen og står kun i undertøy... Har du med deg laptopen ut siden du får skrevet her? 7
bootylicious Skrevet 22. juli 2011 #4 Skrevet 22. juli 2011 Hvordan får du til å skrive her om du er utelåst? Har du pcen med deg? 5
Næjøss Skrevet 22. juli 2011 #5 Skrevet 22. juli 2011 Hvor er det du skriver fra da? Og hvorfor låser han deg ute? Er det en grunn til det? eller er han bare generelt ape? Er det hans leilihet/hybel/hus? Er du registrert som boende der? Ring til politiet og spør om de kan kjøre deg til et krisesenter da? De kan iallefall fortelle deg hvem du kan kontakte. 1
Fanta Exotic Skrevet 23. juli 2011 #6 Skrevet 23. juli 2011 For en mållbo han er! Hvorfor bor du fortsatt med han når han allerede har låst deg ute i bare truse en gang før? 1
Gjest Camilla Skrevet 23. juli 2011 #7 Skrevet 23. juli 2011 Jeg har data (med internett), kjole og sokker, ja! Han låste meg ut fordi jeg fløy på han (kan jo legge til at han er mye større enn meg) siden han blåste ut lysene jeg hadde tent for de døde på østlandet i dag. Han synes lysene var teit, og ble sur da jeg ble sur fordi han ville leke med dem, og jeg ikke syntes det var ok.
Gjest womenwomen Skrevet 23. juli 2011 #8 Skrevet 23. juli 2011 For to uker siden låste samboeren min meg ute av leiligheten i bare trusa. Nå er jeg igjen utelåst. Han nekter å slippe meg inn, og jeg har ingen steder å sove i natt, eller kanskje bo generelt. Har ingen venner i denne byen. Mobilen min er tom for strøm, fordi laderen er innelåst (den må jeg klare meg uten, sier han). Er det noen jeg kan ringe i disse tilfellene? Vil ikke ringe 113 og si at jeg holder på å gråte meg i hjel, det virker som sløsing med ressurser. Noen som har noen tips? Hotel ? Håper du har klær på deg denne gangen . Er farlig å gå rundt i undertøyet på kveldstid om du er uheldig og treffer på noen som vil utnytte din fortvilte situasjon og kanskje voldtar deg . Det din samboer gjør burde være straffbart . Det er farlig for deg . Kom deg i sikkerhet en eller annen plass . Og få hjelp . Du kan nok ringe politiet . Og høre om de kan hjelpe deg .Ville anmeldt fyren samtidig jeg .Særlig om du er kastet ut i bare undertøyet ditt .
Havtorn Skrevet 23. juli 2011 #9 Skrevet 23. juli 2011 Hvor i verden bor du da? Nei, finn et hotell eller vandrerhjem. Eller bedre - bank på døra til naboen, gråtende og be om å få sove der og ring politiet morgenen etter, så drar du innom og henter tinga dine og forlater idioten. 1
Gjest Eurodice Skrevet 23. juli 2011 #10 Skrevet 23. juli 2011 (endret) Du er kastet ut, forteller du. Mobiltelefonen din er tom for strøm. Mener du å ringe på en eller annen dør og spørre folk om å få ringe etter hjelp, da? Har du for vane å gå med pc-en på deg ettersom du har den med deg ut? Og hvordan og hvorfor leker kjæresten din med lys? Endret 24. juli 2011 av Kråkesaks 1
Tears.of.the.Sun Skrevet 23. juli 2011 #11 Skrevet 23. juli 2011 (endret) Og om dette er sant støtter jeg alle de som har skrevet over meg her, finn deg et sted å være i natt og kom deg videre etter det. Endret 24. juli 2011 av Kråkesaks
Næjøss Skrevet 23. juli 2011 #12 Skrevet 23. juli 2011 (endret) Men hvis dette er sant, så gå til en nabo, ring 112, og spør om politiet kan hente deg å kjøre deg til et krisehjem for kvinner. Der har dem midlertidig botilbud for kvinner i vanskelige situasjoner. Så bør du seriøst vurdere å gå fra denne huleboeren av en kjæreste du har. Tror nok deg gagner deg bedre å finne en kjæreste som iallefall er kommet til puberteten.. For denne typen din, han høres ut som en bossete 11åring.. Endret 24. juli 2011 av Kråkesaks
Erotisk Flukt Skrevet 23. juli 2011 #13 Skrevet 23. juli 2011 Det beste tipset, og det eneste man burde benytte seg av: Er å kvitte deg med denne fyren. -Domino 5
Næjøss Skrevet 23. juli 2011 #14 Skrevet 23. juli 2011 Jeg har data (med internett), kjole og sokker, ja! Han låste meg ut fordi jeg fløy på han (kan jo legge til at han er mye større enn meg) siden han blåste ut lysene jeg hadde tent for de døde på østlandet i dag. Han synes lysene var teit, og ble sur da jeg ble sur fordi han ville leke med dem, og jeg ikke syntes det var ok. Jeg må bare spørre hvor gammel han egentlig er? Han vil leke med lysene, som han synes er teite, og når han ikke får lov så låser han deg ute? Jeg har opplevd noe lignende hos et søskenebarn, som er en trassig 5åring. Men siden det høres ut som han/dere bor for dere selv, så er han vell over 18. Men uansett, han høres ut som en bortskjemt liten drittunge som får raserianfall når han ikke får det som han vil.. Ikke meningen å drive å rakke ned på typen din så mye. Men jeg blir rett og slett litt kvalm av slik oppførsel som han driver med.
Antheia Skrevet 23. juli 2011 #15 Skrevet 23. juli 2011 Kan fortelle at hun nå er inne i leiligheten igjen, etter å ha klatret gjennom vinduet til soverommet. 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2011 #16 Skrevet 23. juli 2011 Jeg VET at dette er sant, da hun er venninne av meg. Så det trenger dere IKKE å tvile på. Men da hjelper du henne vel nå, da? 1
Erotisk Flukt Skrevet 23. juli 2011 #17 Skrevet 23. juli 2011 Og man kan ikke ringe noen uten strøm på telefonen.. -Domino
Antheia Skrevet 23. juli 2011 #18 Skrevet 23. juli 2011 Men da hjelper du henne vel nå, da? Er dessverre i en annen by enn henne, men hadde jeg vært der, hadde jeg gjort det ja. 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2011 #19 Skrevet 23. juli 2011 Jeg VET at dette er sant, da hun er venninne av meg. Så det trenger dere IKKE å tvile på. I stedet for å poste her på KG så ville det kanskje vært en ide om du da hjalp denne "stakkars jenten" med ett sted å sove..
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2011 #20 Skrevet 23. juli 2011 Er dessverre i en annen by enn henne, men hadde jeg vært der, hadde jeg gjort det ja. Ok, unnskyld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå