Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest, for øyeblikket
Skrevet

samboeren min stemmer på kroppsbilder av søsteren og venninnen min på et nettsted?

Kommentarene han sender inneholder også div ting han ville ha gjort med dem og ikke minst hva han synes om dem.

Hva mener dere om dette?

Er det bare en bagatell jeg skal heve meg over?

Har konfrontert han med det og kom da med dette svaret; "det er jo bare barnsligheter fra min side, ingenting å bry seg om..."

Jeg synes ikke dette er noe særlig pent gjort jeg da... :(

NB! Jeg snoker ikke bare for å ha sagt det, han lar nemlig siden stå oppe på pc`n så jeg ikke kan unngå å se det.

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Hva mener du med hva han ville ha gjort med dem?

Skrevet

han mener det sikkert bare på kødd

men det er ganske tankeløst likevel

Skrevet

Hva mener dere om dette? Avskyelig

:kvalm:  

Er det bare en bagatell jeg skal heve meg over? Nei, når du reagere så er det reelt.

Har konfrontert han med det og kom da med dette svaret; "det er jo bare barnsligheter fra min side, ingenting å bry seg om..."

Jeg synes ikke dette er noe særlig pent gjort jeg da... :(  

Da skal du snakke ordenlig med han. Fortell hva dette gjør med deg

NB! Jeg snoker ikke bare for å ha sagt det, han lar nemlig siden stå oppe på pc`n så jeg ikke kan unngå å se det.

Skrevet
Hva mener du med hva han ville ha gjort med dem?

hoppe til sengs med dem... han bruker ikke akkurat de ordene, men hinter om det...

Gjest Madam Felle
Skrevet

Da ville jeg bedt han ryke og reie dit pepperen gror :evil: Hadde aldri i livet akseptert slik oppførsel fra den jeg liksom skal dele livet med. :evil:

Han eier jo ikke respekt for deg

Skrevet
Hvor gammel er han da du ?

14,5 ?

Skulle tro det ja, men han er 26..

Skrevet

Hvorfor er søsteren din og venninnen din på et nettsted da? :klø:

Skrevet

Det ville jeg ikke ha akseptert,synes det er respektløst :frustrert:

ta en alvorsprat med ham,det er uakseptabelt og kommentere kroppen og hva han ville gjort med den om din søster og venninne,hjelper lite om det er ment som tull synes jeg,dette er trossalt to virkelige personer i deres liv!

gi ham en lekse :blunke:

Skrevet

En utrolig lite moden oppførsell må jeg si..

Hadde han vært voksen, ville han tatt søsteren din for seg og fortalt henne om farene ved å legge ut kroppsbilder av seg selv på nettet.

Skrevet

Hadde dumpa`n på flekken!

Slik oppførsel kan man spare seg for når man er i et forhold :o

Gjest Anonymous
Skrevet

Dette hadde jeg ikke akseptert :evil:

Til deg som lurte på hvorfor det ligger bilder av disse personene på et nettsted; har jeg rett er det et sted hvor du kan legge ut bilder av deg selv, dyr, biler osv hvor folk kan stemme på bildene dine, eventuelt sende deg kommentarer eller ta kontakt på sms

Gjest sexysadie
Skrevet

Finn en tilsvarende side med menn og stem og skriv utfyllende hva du kunne ha tenkt deg å gjort med dem.

Helst slike ting kjæresten din maser ommen som du ikke er så gira på.

Da blir d nok slutt på dette respektløse tøyset tenker jeg.

Skrevet

Finnes det virkelig så tankeløse og idiotiske mannfolk fortsatt??? Hadde dette skjedd meg så hadde han fått så hatten hadde passa - og litt til! Hadde ikke finni meg i det overhode!!!

K

Gjest sexysadie
Skrevet

Problemet er slik jeg ser d; at vi lar menn slippe unna.Billig.

Vi er så forferdelig redde for å bli alene.Som om det er verre enn å være i ett forhold der manikke blir respektert.

D er enklere det enn å torde å bli forbanna; slå i bordet og få dem til å fatte at nok er nok.

Gjest Anonymous
Skrevet

Dette er nok et bevis på hva unge jenter finner seg i fra sine såkalte kjærester............

Denne fyren kan du tydeligvis ikke stole på!

Når han går såpass langt med din viten, må gudene vite hvor langt han går når du er totalt uvitende om hans handlinger!!!!!!!!!!!!!

Han hopper gjerne til sengs med din venninne og søster..............? Bevare meg vel. Og dette får ingen konsekvenser for han?

Var det meg, ville han vært LONG GONE allerede!

Til dere unge jenter_Skaff dere selvrespekt!

Skrevet

Tar sjansen på å være i mindretall her: Syns ikke dette er så dramatisk. Når han lar siden stå åpen så du kan se det, har han neppe noe å skjule....Han er vel bare litt dum og tankeløs! De jentene som har lagt ut bilder av kroppene sine på nettet, må nesten regne med å bli vurdert.....av hvem som helst!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...