Gå til innhold
Noen av våre medlemmer opplever problemer med forumet og vi håper å få fikset problemet innen kort tid! ×

Sykepleier

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Ogaboga i.i.

nei nå tilter det snart for typen han vil gjerne pule meg med sykepleieruniform på (at jeg har på, ikke han hehehehe) men er det trygt å bestille fra internett? Og kan noen gi en link til noe som er kort-kort-kort og har glidelås, glidelås er bra, og ikke ser mongo ut? Og en søt liten hatt-lignene ting til. Så skal jeg se sexy og kul ut... eller ikke, jeg håper jeg passer sånt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hvis du går inn på http://www.lekshop.no/ trykker på "For henne", "Sexy kvinneklær", "Uniformer" og der under Sykepleier vil du finne en ultrasexy sykepleieruniform i lakk som er tettsittende, har glidelås hele veien og tilhørende hette :D

Lykke til og kos dere :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

åååååååååå linker vil ikke åpnes siden vi har fått windows2000 og jeg vil ikkke ha sykepleieradresser lagret oppi adresselinjen buuuu hva skal jeg gjøre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åååååååååå linker vil ikke åpnes siden vi har fått windows2000 og jeg vil ikkke ha sykepleieradresser lagret oppi adresselinjen buuuu hva skal jeg gjøre!!

Kopier linken inn i Google søkemotoren (finner den bl a på www.startsiden.no) og du kan deretter åpne linken direkte.

:kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fuglehue

Aaaaaaah der ja, men vampie den var litt rar sikkert fordi hu dama var litt rar også men jeg får bare fortsette å lete, de får kanskje inn i den sexbutikken her i byen snart wuhu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vampie i.i.

ser drakta rar ut fordi hu dama ser ut som hu er skalla og river av sei den blonde parykken? :kul: men kanke du som er sydame lage no sånt på skolen da? månedens pensum: fetisjklær? :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fuglehue

Å det hadde vært fint men da finner alle ut av det også blir gubben kjempeflau kanskje eheehheeøhøhøhøæhæh! Men de får inn på pulebutikken snart jeg spørte han homo mannen som jobber der han sa "æææææææææ jæ vet ikke ass, hva skarru bruke den til?" Han er slek ekkel slaske han kunne vært lebbe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brunhilde

OgaBoga: Skjerp dæ! Det er ikke noe galt i å være hverken "lebbe" eller "homse" - men det er noe galt i å være full av fordommer!

Heksa sa det hun mente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Brunhilde

Så, lille venn, må du bruke PM-funksjonen - eller du må finne deg i å bli irettesatt - for ærlig talt: Du er temmelig vulgær i dine uttalelser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...