Gjest Ogaboga i.i. Skrevet 20. november 2003 #1 Del Skrevet 20. november 2003 nei nå tilter det snart for typen han vil gjerne pule meg med sykepleieruniform på (at jeg har på, ikke han hehehehe) men er det trygt å bestille fra internett? Og kan noen gi en link til noe som er kort-kort-kort og har glidelås, glidelås er bra, og ikke ser mongo ut? Og en søt liten hatt-lignene ting til. Så skal jeg se sexy og kul ut... eller ikke, jeg håper jeg passer sånt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. november 2003 #2 Del Skrevet 20. november 2003 Jeg har kjøpt en, riktig nok til et utdrikningslag , hos Beathe Uhse.. Husk hvite stay ups til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. november 2003 #3 Del Skrevet 20. november 2003 Hvis du går inn på http://www.lekshop.no/ trykker på "For henne", "Sexy kvinneklær", "Uniformer" og der under Sykepleier vil du finne en ultrasexy sykepleieruniform i lakk som er tettsittende, har glidelås hele veien og tilhørende hette :D Lykke til og kos dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. november 2003 #4 Del Skrevet 20. november 2003 Hvis du velger den første sykepleierunifomen til 795kr blir det garantert suksess. Lekshop er trygt å handle fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vampie Skrevet 21. november 2003 #5 Del Skrevet 21. november 2003 denne her var vel også fin ogaboga? http://www.truser.no/sett/1032.gif Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. november 2003 #6 Del Skrevet 22. november 2003 åååååååååå linker vil ikke åpnes siden vi har fått windows2000 og jeg vil ikkke ha sykepleieradresser lagret oppi adresselinjen buuuu hva skal jeg gjøre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noorgie Skrevet 22. november 2003 #7 Del Skrevet 22. november 2003 åååååååååå linker vil ikke åpnes siden vi har fått windows2000 og jeg vil ikkke ha sykepleieradresser lagret oppi adresselinjen buuuu hva skal jeg gjøre!! Kopier linken inn i Google søkemotoren (finner den bl a på www.startsiden.no) og du kan deretter åpne linken direkte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fuglehue Skrevet 23. november 2003 #8 Del Skrevet 23. november 2003 Aaaaaaah der ja, men vampie den var litt rar sikkert fordi hu dama var litt rar også men jeg får bare fortsette å lete, de får kanskje inn i den sexbutikken her i byen snart wuhu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vampie i.i. Skrevet 23. november 2003 #9 Del Skrevet 23. november 2003 ser drakta rar ut fordi hu dama ser ut som hu er skalla og river av sei den blonde parykken? men kanke du som er sydame lage no sånt på skolen da? månedens pensum: fetisjklær? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fuglehue Skrevet 25. november 2003 #10 Del Skrevet 25. november 2003 Å det hadde vært fint men da finner alle ut av det også blir gubben kjempeflau kanskje eheehheeøhøhøhøæhæh! Men de får inn på pulebutikken snart jeg spørte han homo mannen som jobber der han sa "æææææææææ jæ vet ikke ass, hva skarru bruke den til?" Han er slek ekkel slaske han kunne vært lebbe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 25. november 2003 #11 Del Skrevet 25. november 2003 OgaBoga: Skjerp dæ! Det er ikke noe galt i å være hverken "lebbe" eller "homse" - men det er noe galt i å være full av fordommer! Heksa sa det hun mente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vampie Skrevet 25. november 2003 #12 Del Skrevet 25. november 2003 stilig at flere vet hva Lebbe er for noe!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fuglehue Skrevet 28. november 2003 #13 Del Skrevet 28. november 2003 Ikke bland deg for jeg snakket til vampie :D og lebbe, er en person og det er noe galt i å være Lebbe! Fysj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 29. november 2003 #14 Del Skrevet 29. november 2003 Så, lille venn, må du bruke PM-funksjonen - eller du må finne deg i å bli irettesatt - for ærlig talt: Du er temmelig vulgær i dine uttalelser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 29. november 2003 #15 Del Skrevet 29. november 2003 Hva er lebbe da? for jeg vet ikke hva det er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fuglehue Skrevet 30. november 2003 #16 Del Skrevet 30. november 2003 Deler av innlegget er slettet, unødvendig kommentar. Remyline Moderator og lebbe er en fyr på internet som misbruker tillitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå