41issirK Skrevet 22. juli 2011 #1 Skrevet 22. juli 2011 Fortell hvordan ditt første kyss var Var det kanskje kjempe romantisk eller veldig pinlig. Kanskje det til og med ikke var det du hadde forventet deg. Kom igjen hvordan var ditt første kyss ( det er noe alle har lyst til å hører om <3 )
louise1 Skrevet 22. juli 2011 #2 Skrevet 22. juli 2011 Åh akk, jeg kan nesten ikke huske hvordan det føltes. Jeg gikk mitt siste år i barnehagen da. Ble masse nussing på baksiden av barnehagen med en gutt som var "shærsten" min. Mitt ordentlige kyss var når jeg var 12-13 år, tror jeg. Det var kjempe stas, og gud så flau jeg ble
41issirK Skrevet 22. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2011 Åh akk, jeg kan nesten ikke huske hvordan det føltes. Jeg gikk mitt siste år i barnehagen da. Ble masse nussing på baksiden av barnehagen med en gutt som var "shærsten" min. Mitt ordentlige kyss var når jeg var 12-13 år, tror jeg. Det var kjempe stas, og gud så flau jeg ble aahh er det ikke alltid sånn det er... man begynner i barnehagen ^^ <3
girlygirl92 Skrevet 22. juli 2011 #4 Skrevet 22. juli 2011 Alle, vel nesten alle kysset vel i bhg for første gang. inkludert meg. men jeg vil fortelle om mitt første ordentlig, seriøse kyss med en jeg virkelig virkelig likte. var akkurat fylt 13 år. var på ferie der vi hadde sommerhus. der denne gutten bodde. vi hadde snakket sammen på netttet i over er år. og jeg var så nervør for å treffe ham. Vi møttes, han tok hånden min, og vi gikk sammen bort til bryggen der alle vennene hans hadde samlet seg for å drikke den kvelden. han var et par år eldre enn meg. shit, jeg var så nervøs. husker det som om det var i går. Så satt vi oss ned på en benk, ved siden av bestekameraten hans. Skravlet og ble orrdentlig godt kjent alle sammen. Før han plutselig sier: "få se et kyss da". også tok han tak i meg, og vi kysset. klinte faktisk. herregud, jeg hadde jo ikke aning om hvordan jeg skulle gjøre det. ble så flau. helt til han smilte til meg, og la armen sin rundt meg.
41issirK Skrevet 22. juli 2011 Forfatter #5 Skrevet 22. juli 2011 Alle, vel nesten alle kysset vel i bhg for første gang. inkludert meg. men jeg vil fortelle om mitt første ordentlig, seriøse kyss med en jeg virkelig virkelig likte. var akkurat fylt 13 år. var på ferie der vi hadde sommerhus. der denne gutten bodde. vi hadde snakket sammen på netttet i over er år. og jeg var så nervør for å treffe ham. Vi møttes, han tok hånden min, og vi gikk sammen bort til bryggen der alle vennene hans hadde samlet seg for å drikke den kvelden. han var et par år eldre enn meg. shit, jeg var så nervøs. husker det som om det var i går. Så satt vi oss ned på en benk, ved siden av bestekameraten hans. Skravlet og ble orrdentlig godt kjent alle sammen. Før han plutselig sier: "få se et kyss da". også tok han tak i meg, og vi kysset. klinte faktisk. herregud, jeg hadde jo ikke aning om hvordan jeg skulle gjøre det. ble så flau. helt til han smilte til meg, og la armen sin rundt meg. Det er sånne kyss man virkelig vil høre om ja
B18 Skrevet 22. juli 2011 #6 Skrevet 22. juli 2011 13år, på norway cuppp (som holdes på ekeberg, hver sommer)... med en brazilianer, hmm dt var ikke akkurat romantisk, dt var kleint og alle vennah mine sto rundt oss først så turte jeg ikke, men de andre på en måte dytta meg og han stakk tunga si i meg,,
41issirK Skrevet 22. juli 2011 Forfatter #7 Skrevet 22. juli 2011 13år, på norway cuppp (som holdes på ekeberg, hver sommer)... med en brazilianer, hmm dt var ikke akkurat romantisk, dt var kleint og alle vennah mine sto rundt oss først så turte jeg ikke, men de andre på en måte dytta meg og han stakk tunga si i meg,, hehe sånn kan det også skje! ^^
pandagutt Skrevet 3. september 2011 #8 Skrevet 3. september 2011 (endret) Første gang det var noe annet enn klønete neser-i-klem-barnehage-nuss var i karatefylla i skogen som fjortenåring da en jente som var enda mer drita enn meg gikk bort til meg og begynte å kline. Kan vel ikke akkurat si det lyste roseblader og Marvin Gaye's Sexual Healing av det gitt :gjeiper: Endret 3. september 2011 av pandagutt
Gjest Koseklumpen Skrevet 3. september 2011 #9 Skrevet 3. september 2011 Åh! Godt minne Det var noen fra et annet land i norden som var på fotball leir på skolen vår en helg. Vi måtte jo selvfølgelig sjekke ut disse guttene, 12 år og nyskjerrige som vi var. Jeg falt fort for en av guttene der. Lørdagen skulle jeg følge han til fotballkampen han skulle spille og visste at det var siste gang jeg ville få se han før han reiste hjem. Han sa hade til meg, ga meg en god klem, så på meg med et søtt blikk og kysset meg Det var så søtt den gang
Larry Croft Skrevet 25. september 2011 #10 Skrevet 25. september 2011 Haha huff det var en ganske snodig opplevelse for meg. Det var i november 2010 mens vi bestemte oss for å være barnslige (selv om vi praktisk talt var barn også da 17 år). Ble bedt om å kysse venninna mi. Hmm rart. Mitt første kyss fra en gutt var i februar 2011. Vi satt på senga hans, og han spurte om han kunne kysse meg. Så lente meg fram og kyssa han da. Veldig søtt men nervepirrende.
Gjest otrivin Skrevet 25. september 2011 #11 Skrevet 25. september 2011 Var med kjæresten i barnehagen. Haha, vi var sammen i 6 år!!! Men husker ikke akkurat FØRSTE gangen vi kysset.
Bloodless Skrevet 25. september 2011 #12 Skrevet 25. september 2011 Altså, første "nuss" var i barnehagen, men skikkelig klinings ble det ikke før jeg var 12-13. Var forelska i fyren, så den delen var jo grei, men ellers var det en veldig middelmådig opplevelse.
Gjest Setareh Skrevet 25. september 2011 #13 Skrevet 25. september 2011 hhahaha jeg var 14 og det var på min barneskole, vi datet hverandre der på en fredag, alle elevene hadde gått hjem, og da han spurte hvor han ville treffe meg så bare tenkte jeg gamle skolen min siden den ikke var så langt fra der jeg bodde. Vi kyssa ved trappa et sted, plutselig kom det en sur gammel dame som jobbet der og bare " ehh, dette er ikke et kline sted, få dere vekk herfra" hahahaha jeg husker han sa "ok ok sorry sorry, vi skal gå" og æsj, det var ikek romantisk nei, var ikke så forelska i han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå