41issirK Skrevet 22. juli 2011 #1 Skrevet 22. juli 2011 Trenger å gå ned i vekt på rask tid. Har vel knapt 2 uker på meg!! Har iallefall tenk til å gå ned 5 kilo ... men så er det et problem, jeg har ikke tid til noen trening. Så jeg trenger en diet plan som kan funke!!! Er det noen der ute som kan hjelpe meg?? Jeg trenger virkelig all den hjelpen jeg kan få!!!!
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2011 #2 Skrevet 22. juli 2011 Disse kiloene vil du gå opp igjen med det samme hvis du ikke gjør permanente endringer, frøken.
41issirK Skrevet 22. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2011 Disse kiloene vil du gå opp igjen med det samme hvis du ikke gjør permanente endringer, frøken. Dette er jeg klar over, men jeg trenger å gå ned i vekt på disse 2 ukene... så får jeg ta det derifra. så hvis du hadde hatt noe lure ideer så hadde det hjulpet veldig!!!
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2011 #4 Skrevet 22. juli 2011 Tja, hopper du på LCHF kan du glatt miste 5kg i glykogen og vann
41issirK Skrevet 22. juli 2011 Forfatter #5 Skrevet 22. juli 2011 Tja, hopper du på LCHF kan du glatt miste 5kg i glykogen og vann takk for tipset
Eilertsen Skrevet 23. juli 2011 #6 Skrevet 23. juli 2011 I studier av kort varighet ser man at lavkarbo gir best effekt på kroppsvekten. Dette har sammenheng med at man reduserer glykogennivåene i muskulaturen og leveren (hvert gram lagret karbohydrat binder 2,7g vann) - i tillegg til at mange rapporterer om økt metthetsfølelse på lavkarbodiett.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2011 #7 Skrevet 25. juli 2011 Nutrilett shake osv funker. Gikk ned 4 kg på 2 uker, og jeg er ikke direkte tykk. Spiste grønnsaker til middag.
Redbull Skrevet 25. juli 2011 #8 Skrevet 25. juli 2011 i tillegg til at mange rapporterer om økt metthetsfølelse på lavkarbodiett. Dette kan jeg skrive under på!!! Blir stappmett på to egg, litt fløte og grønnsaker, holder til kvelden da!!! Hvor sunt det er er en annen sak....
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2011 #9 Skrevet 25. juli 2011 Spis suppe til enhver tid, eller KUN grønnsaker som du krydrer selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå