Saeria Skrevet 30. november 2003 #82 Skrevet 30. november 2003 16 år. Godt? Nei. Angrer? Egentlig ikke. Det ble som det ble.
nikita Skrevet 30. november 2003 #83 Skrevet 30. november 2003 (endret) . Endret 8. juli 2008 av nikita
Iskvinnen Skrevet 30. november 2003 #84 Skrevet 30. november 2003 Jeg var 17 jeg og har verken sett vedkommende før eller etter at han tok møydommen min. :oops: Var så fryktelih nysgjerrig på hvordan det var. Det var etter som jeg husker ikke vondt, men søren meg ikke godt heller. Fristet ikke til gjentakelse.... :blunke: Det har da ordnet seg har et forykende sexliv i dag synes jeg iallefall. Og for ordens skyld jeg kjenner han jeg har sex med veldig godt!!!
Gjest Seleena Skrevet 2. desember 2003 #85 Skrevet 2. desember 2003 Hm.... Sexuell debutt , hva er det? For min del er sexuell debutt der man kler seg naken forann et annet menneske og man beføler hverandre og alt er ganske "erotisk" og bra... IKKE når skuta blir sjøsatt (Samleie) ...For det er bare en liten del av det. Jeg var 15 og gjorde det fordi eg følte jeg måtte Men da jeg ble 17 fant jeg kjærligheten og gjorde det fordi det bare ble sånn, og anser han som min første. :D :D
huzky Skrevet 2. desember 2003 #86 Skrevet 2. desember 2003 Var 16 år og uerfaren.. Har heldigvis fått litt mer erfaring siden den gang.
*perfecta* Skrevet 3. desember 2003 #87 Skrevet 3. desember 2003 14 års dagen min. er en av de få tingene jeg helst vil glemme...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå