Gå til innhold

alder

Gjest lurven

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var 18 år gammel. Gjorde det ikke fordi jeg hadde lyst, men fordi jeg hadde en eldre kjæreste som forventet det. Ikke noe rosenrødt minne akkurat...

Jennifer

Videoannonse
Annonse
Gjest glamourgirl
Skrevet

:ler: Det hadde du ikke trodd om meg, akkurat. Syns jeg virka sånn små-loose, du kanskje? Jeg venta på den rette... Og det gikk jo ikke akkurat strålende :roll:

Skrevet

Jeg var 19 1/2 år første gang (og det var med "en gresk gud" av en mann *sukk*). Og etter det jeg husker, så kan det ikke ha gjort no' særlig vondt (for vi gjorde det 3 ganger til samme natt.....) :oops:

Skrevet

Jeg var akkurat fylt 14, hadde vært sammen med kjæresten min et år, og det var en nydelig opplevelse.. et minne for livet!

Skrevet

Manglet noen dager på å bli 17. Var full som ei alke og hadde brekt armen samme kveld(uten gips på) :o :roll:

Skrevet
ok' date=' jeg var ikke 12.[/quote']

Det er et så godt minne, at du ikke husker når det var? :-?

Skrevet

eh.. var vel mer det at jeg gikk og ventet på det en stund, og når det skjedde så var det i en slik tilstand at jeg ikke kan huske den første gangen nei... De fire første flyter litt over i hverandre på en måte... Var vel i ca like dårlig forfatning alle gangene... hehe...

Var forresten 19 :wink:

Skrevet
Gud og Sjefsfrister i Sekten The Serene Siren Sisters and Brothers of Strong Faith and Sexual Pleasures

Men med en slik tittel regner jeg med at alle damene husker deg meget godt! :wink:

Skrevet
:hoho:

ikke små loose

men du ser jo ganske bra ut..

så det kan ikke akkurat ha stått på lite tilbud..

husk at du har mye å ta igjen

du burde egentlig ha sex 19 ganger om dagen nå for å ta igjen de tapte åra

Skrevet

Jeg var 18 og angrer ikke på det. Var utrolig spennende..... Selv om det ble bare en natt med vedkommende..

Gjest glamourgirl
Skrevet

men du ser jo ganske bra ut..

så det kan ikke akkurat ha stått på lite tilbud..

husk at du har mye å ta igjen

du burde egentlig ha sex 19 ganger om dagen nå for å ta igjen de tapte åra

Takk tøffen...Men hva vet du om sex-sekvensen min for tida. Kanskje mer en 19 :wink:

Skrevet

12 år. :roll: ikke akkurat en opplevelse jeg ser tilbake på som ett flott minne :enig: . Kunne ønske jeg hadde hatt vett nok til å vente til jeg skjønte hva det egentlig dreide seg om. :wink:

Skrevet

Takk tøffen...Men hva vet du om sex-sekvensen min for tida. Kanskje mer en 19 :wink:

jaa

nå vet jeg hvorfor du gikk så rart :wink:

Skrevet

på fjortenårsdagen min.... burdagsgave fra dama den gangen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...