Gjest Poirot Skrevet 20. november 2003 #21 Del Skrevet 20. november 2003 Jepp. Men det forutsetter sikkert at man er klar for det, trygg på den man har sex med og at man klarer å slappe av sånn noenlunde. ...og at man ikke har en jomfruhinne det nesten ikke går ann å trenge igjennom.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. november 2003 #22 Del Skrevet 20. november 2003 17 år, 4 måneder og 12 dager. Er litt usikker på antall timer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 20. november 2003 #23 Del Skrevet 20. november 2003 17 år, 4 måneder og 12 dager. Er litt usikker på antall timer... faan det er dårlig altså :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. november 2003 #24 Del Skrevet 20. november 2003 faan det er dårlig altså :fy:Jo, men det kommer jo an på om du regner med forspill... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 20. november 2003 #25 Del Skrevet 20. november 2003 Jo, men det kommer jo an på om du regner med forspill... næææi regner fra det øyeblikket da snekka ble sjøsatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 20. november 2003 #26 Del Skrevet 20. november 2003 Jepp. Men det forutsetter sikkert at man er klar for det, trygg på den man har sex med og at man klarer å slappe av sånn noenlunde. Kan også skje med en totalt ukjent, men som er erfaren og skikkelig gentleman... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 20. november 2003 #27 Del Skrevet 20. november 2003 Jeg var akkurat fyllt 16 tror jeg - en opplevelse jeg helst ønsker å glemme :-? hadde skylda Samme her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 20. november 2003 #28 Del Skrevet 20. november 2003 15.. Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 20. november 2003 #29 Del Skrevet 20. november 2003 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente76 Skrevet 21. november 2003 #30 Del Skrevet 21. november 2003 Jeg var 20 da jeg debuterte :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselilja Skrevet 21. november 2003 #31 Del Skrevet 21. november 2003 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 21. november 2003 #32 Del Skrevet 21. november 2003 15 og det var altfor tidlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Milah Skrevet 21. november 2003 #33 Del Skrevet 21. november 2003 Jeg var 14 og angrer overhodet ikke.. Var en kjempe søt of fin opplevelse. (Men ikke spes godt) Var sammen med gutten i mange år etterpå.. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 21. november 2003 #34 Del Skrevet 21. november 2003 Jeg debuterte ganske seint jeg, var 19. Likevel synes jeg det var for tidlig. Skule ha ventet til jeg traff eks-samboeren året etter. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrine22 Skrevet 21. november 2003 #35 Del Skrevet 21. november 2003 Utrolig mange som var veldig tidlig ute her...! Nesten så jeg får sjokk... Om jeg engang får en datter, må jeg vel holde henne inne på rommet hennes til hun er 18...Minst! :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 21. november 2003 #36 Del Skrevet 21. november 2003 Hadde planer om å vente til jeg var fyllt 18, men når jeg kom til 17 1/2 maset kjærsten så mye at jeg til slutt ikke orket maset mer.... Skulle ha ventet til jeg var klar selv, hadde ingen glede av den første gangen, ville ikke ha valgt det om jeg hadde hatt ork til å stå imot presset til typen!! :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 21. november 2003 #37 Del Skrevet 21. november 2003 Hadde planer om å vente til jeg var fyllt 18, men når jeg kom til 17 1/2 maset kjærsten så mye at jeg til slutt ikke orket maset mer.... Skulle ha ventet til jeg var klar selv, hadde ingen glede av den første gangen, ville ikke ha valgt det om jeg hadde hatt ork til å stå imot presset til typen!! :x Tror det er mange som kjenner seg igjen der, Aline! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snowflake Skrevet 21. november 2003 #38 Del Skrevet 21. november 2003 Jeg gjorde det på 16-årsdagen min, og har aldri angret. Hadde planlagt det ei god studn med han som var kjæresten min på den tida. En av de flotteste bursdagsgavene jeg har fått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 21. november 2003 #39 Del Skrevet 21. november 2003 Tror det er mange som kjenner seg igjen der, Aline! Ja, dessverre!! Jeg blir igrunnen litt sint når jeg tenker på det. Både på meg og på ham! meg fordi jeg lot ham gjøre noe jeg ikke hadde lyst til, ga etter for sexpress når jeg visste at jeg ønsket å vente og at jeg ikke var klar for sex. Ham fordi han presset meg til å være med på noe han visste jeg ikke ville og følte meg klar for!! Og han påsto at han var glad i meg!!! :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 21. november 2003 #40 Del Skrevet 21. november 2003 Ja, men det er jo ikke bare lett å være den som "presser" heller. Tenker på press fra venner, osv., følelsen at "alle" andre får seg noe, fjortis-hormoner som flommer over... Det er ingen lett alder. For noen av partene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå