Gå til innhold

alder

Gjest lurven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

mistet jomfrudommen da jeg var 9 år..

første gang jeg hadde sex, making love som vi sier her, var med min forlovede for to år siden :)

Jøje meg, tidlig ute du da... holdt på å leke med Barbie jeg da :wink:

Jeg var dobbelt så gammel faktisk før jeg debuterte, ga ikke mersmak akkurat da... men fikk smaken på det etterhvert :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var 14. Gjorde ikke vondt i det hele tatt, likevel ventet jeg ett helt år til neste gang.

Sier vel litt om gutten jeg hade "sex" med.......

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen uker før jeg fylte 16.

Den første jeg hadde sex med, er også den eneste jeg har hatt sex med. Jeg er fremdeles sammen med ham i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15. Godt planlagt med en klassekamerat, i edru og "kondomifisert" tilstand.

Godt-nei, men ingen har det vel digg første gang? Angrer? NEI!!! Tenker på det enda fordi det var så spesielt, hemmelig og søtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Anonymous

Jeg var 18, hadde vært ilag med gutten på 26 i 3 mnd, min første kjæreste! Første gang vi prøvde klarte vi ikke, den andre slappet jeg litt mer av og det gikk greit... :blunke:

MEN jeg husker ikke selve seansen idag, husker ikke om det gjorde vondt. Husker bare jeg var sååå happy fordi det ikke var noe galt med meg! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda... :oops:

Jepp. Men det forutsetter sikkert at man er klar for det, trygg på den man har sex med og at man klarer å slappe av sånn noenlunde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...