Gå til innhold

Utholdenhet


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hvordan og bør man gjøre får å holde ut lengre i senga?, når man ligger der og har sex med verdens deiligste jente, er det vanvittig vannskelig å holde ut særlig lenge!. Noen gode tips????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gi henne orgasme før du tar henne, da gjør det ikke SÅ mye at du kommer fort!

Amarone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amarone:

Ingen stor sak men...

Jeg reagerer _litt_ på at du bruker begrepet "gi henne orgasme". Det er jo ikke slik at folk driver og "deler ut orgasmer"? icon_wink.gif

Orgasmen er den enkeltes ansvar, men selvsagt i et samspill med partneren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Maverick, jeg svarte på tråden din ovenfor, men det kan gjentas her for ordens skyld. Jeg har aldri tenkt på det som et ensidig begrep: Min kjære og jeg gir hverandre gjensidig orgasme icon_wink.gif

Man deler naturligvis ikke ut orgasmer, men det er HAN som er årsaken til min, og JEG som er årsaken til hans, og da synes jeg begrepet "gi" ikke er så feil. Men det er mulig andre bruker uttrykket annerledes enn meg?

Amarone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tristessa

For en gangs skyld enig med Waco icon_wink.gif Hvorfor kan en ikke bare ta det flere ganger? Selv om jeg er av den oppfatning at første omgang alltid er den beste omgangen... icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp en gang er ingen gang,

to ganger er mang en gang...

Et ordtak som kanskje kunne gå her også..

Do it twice baby..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes litt synd på gutten eg... Han lurer på hvordan han kan holde lenger og får til svar at han bare skal klare det oftere???

Har lest om noe som kalles "stopp-start" metoden en eller annen plass. Noe med å stoppe rett før det går for en, klemme runt rota???, vente litt og så fortsette... Skal vist nokk øke utholdenheten. Prøv å let på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vel nesten katta.... man skal klemme rett under penishodet når man kjenner at orgasmen er på vei.

Men det gjelder å ikke vente så lenge at utløsningen allerede er på vei.

Hilsen en Mann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hva med å kose såpass lenge på forhånd at du kanskje slapper godt av når du skal sette i gang? Noe hun sikkert hadde satt pris på også... Stryk på hverandre, gå på oppdagelsesferd. Hver gang du merker at det bygger seg opp, tar du over kontrollen og stryker, koser, slikker på henne. Så forsvinner også litt av presset på at du må prestere også. Dessuten vil hun bli såpass klar at det kanskje holder med et kjapt nummer. Men, uansett, ikke glem henne etterpå! Gi henne orgasme etter du er ferdig, så er det nok ikke så nøye at du er litt rask av deg!

Lykke til!

Kevin icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Seksuelt lavmål......

Klarer gutta ikke å holde ut lenger enn 5 minutter, bør de snarest behandles med 24 timers nonstop Ricki Lake show.

Og jenter som ikke gir sine kjære annet enn en kald skulder bør se det samme showet.

Så får alle se hvor ille partner de *kunne* hatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...