Gå til innhold

Kan en regndag bli til noe positivt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er vel ikke den eneste som har merket at det regner :regn:

Jeg har absolutt ingen ting å gjøre... alle er borte, har ingen steder å dra (iallefall ikke nå som det regner)har ikke noe penger til å dra utenlands...kjæresten er borte :cry3: og det går ingen ting på TV :popcorn:

Så er det noen som man noen gode ideer for hva man skal finne på i dette været??

Det er bare å begynne å lete etter dem :lete:

Videoannonse
Annonse
Gjest Consensio
Skrevet

Finne på i regnet?

Vel, jeg har fått gått en liten tur med bikkja. Kjempedeilig å komme inn etter en tur ute i regnet, tenne lys og kose seg i sofaen med joggebuksa på :)

Har noen filmer jeg har kjøpt som jeg har lyst til å se.

Har hatt mannen hjemme i et par timer, så vi har kost oss med litt mat og sex :fnise:

Deilig med regn :)

Skrevet

Hvem har vel ikke fått med seg det...?

Det skjer jo ikke noe mer, så orker ikke å sitte å se på det samme om og om igjen :/

Skrevet

Bake noe? Sitte på KG? Se nyhetene som personen over har skrevet.

Spille noe på PC'en? Ta en liten hudpleiebehandling på deg selv, men ansiktsmaske, et varmt bad osv.. Ta på deg regnklær og gå deg en tur i dittværet :regn:

Skrevet

Finne på i regnet?

Vel, jeg har fått gått en liten tur med bikkja. Kjempedeilig å komme inn etter en tur ute i regnet, tenne lys og kose seg i sofaen med joggebuksa på :)

Har noen filmer jeg har kjøpt som jeg har lyst til å se.

Har hatt mannen hjemme i et par timer, så vi har kost oss med litt mat og sex :fnise:

Deilig med regn :)

Høres deilig ut... så heldig du er :gjeiper: ^^^^

Skrevet

Bake noe? Sitte på KG? Se nyhetene som personen over har skrevet.

Spille noe på PC'en? Ta en liten hudpleiebehandling på deg selv, men ansiktsmaske, et varmt bad osv.. Ta på deg regnklær og gå deg en tur i dittværet :regn:

Joda, hadde et lite spa her for noen dager siden... men når er jeg helt tom for ideer som jeg kan finne på :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...