Gå til innhold

Elf sminke

girl95

Anbefalte innlegg

Heei. Har nettop funnet en ny sminkeside som er utrolig billig, www.eyelipsface.co.uk . Ting er utrolig billige, så jeg lurer på er det noen som har testet produktene deres, og er de braa? hva anbefaler dere? forresten la oss si at jeg bestiller 5 ting samtidig, kommer de i samme pakke eller hver for seg, og koster det toll hvis jeg kjøper alt dette for over 200 ? eller er det slik at du ikke betaler toll om det er under 200 lappen ?

Takker for svar :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har bestilt fra ELF flere ganger, og har i grunnen blitt fornøyd med alt jeg har testet :) Alt du bestiller samtidig blir sendt i samme pakke, så pass på at du bestiller for under 200, da slipper du toll og uventede avgifter. Et lite tips er å "like" elf cosmetics på facebook eller følge med på bloggen eyeslipsface.blogg.no siden de ganske ofte legger ut koder som gir deg gratis frakt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for min del tok det kjempelang tid før pakken kom frem. måtte ringe etter den da det hadde gått over 2 uker hvis jeg ikke husker helt feil. det gikk i hvertfall over en mnd etter jeg hadde bestilt før pakken min kom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, kanskje det kan ha noe med hvor mye du bestiller å gjøre? Eller hvor du bor. Det kan jo hende postbudet har sumlet litt med pakken. Vet ikke, men gleder meg sykt til jeg får pakken min :D Håper på gode produkter :P ikke sånn "Nille" opplegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

De har halv pris til i morgen tror jeg.

Anbefaler studio eller mineral serien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har halv pris til i morgen tror jeg.

Anbefaler studio eller mineral serien.

Det er halv pris frem til lørdag 30. juli kl. 14.00.

Jeg skal shoppe i morgen, ja. :nigo:

Tenkte jeg skulle prøve noe av mineralsminken.

Er fargen veldig forskjellig fra bildene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er halv pris frem til lørdag 30. juli kl. 14.00.

Jeg skal shoppe i morgen, ja. :nigo:

Tenkte jeg skulle prøve noe av mineralsminken.

Er fargen veldig forskjellig fra bildene?

Jeg syns fargene kan avike endel. Men, det er vel litt sånn når det er så billig.

Ellers er jeg enig i at det er mineral og studio linjene som er verst å teste ut.

Neglelakkene er også ålreite, og med rabatten koster de jo bare 6kr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt derfra kun en gang, masse lipglosser og leppestifter. Syns fargene var veldig annerledes når jeg fikk dem, kunne kun bruke to av lipglossene. De er til gjengjeld VELDIG fine, sitter lenge og smaker godt, Minuset er at emballasjen er dritkjip da, for dem som bryr seg om sånt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handlet fra ELF mange ganger, og ja, mineralserien er den beste. "Rosy raisin" leppestiften er fantastisk flott, jeg bruker den hver dag, har også "nicely nude" som ikke er nude i det hele tatt, men en flott rosafarge.

Hvis du lurer på hvordan fargene er, kan du google eller finne produktet du ønsker på youtube.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEg har shoppet derifra, de sendte meg melding om at de hadde sendt pakken 26 juli, Hvor lang tid tror dere det tar før den kommer frem ? Jeg bor i Oslo hvis det har noe å si :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,

Jeg kan anbefale mineralsminken og øyeskyggebasen deres. Det jeg absolutt ikke vil anbefale er Waterproof Lengthening And Volumising Mascara. Den bruker en eeevgihet på å tørke og føles veldig klissete. En annen ting jeg ble skuffet over var lipglossen Lip stain. Veldig myk og god å ha på, men varer ikke og glir av når man påfører glossen etter fargen. Den vanlige, flytende eyelineren har lik kvalitet som HM. Er litt sånn prøving og feiling med elf, men er jo så sabla billig at man faktisk kan ta seg råd;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært fornøyd med det aller meste fra ELF! Favoritten min er den flytende eyelineren! Men mineraløyeskyggene og studio line-blushene bruker jeg også mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på en ting til, KOmmer pakken via posten eller noen andre som bring eller no? For for det meste får jeg post av posten og når jeg får pakker så sender de en lapp i posten og da må jeg dra til postkontoret for å hente pakken? Hvordan gjelder det med ELF sminke, komme det rett i postkassen eller må man dra å hente den selv ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det spørs på str på pakken. Får den plass kommer den i postkassen, hvis ikke får du hentelapp, og må hente den på posten :) jeg hat bestilt endel ganger, og det pleier å ta ca 10 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt 4 ganger, og alle gangene har pakkene kommet i postkassen, men det kommer jo an på hvor full postkassen er. Så det kan hende at du må hente den på postkontoret hvis pakken er større enn vanlig og postkassen er full.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er stor fan av e.l.f. og har handlet der MANGE ganger!! Nå har jeg egentlig kjøpt altfor mye, men i grunn ikke brukt så mye penger pga den lave prisen! Og så kommer det alltid kjapt hjem til min postkasse!

Jeg elsker studio line serien og mineral serien. Produktene er jo like bra som mac osv, det kommer jo fra samme fabrikk som de andre dyre merkene!

Bare spør meg om produktene da jeg har testet det meste ;-)

Også anbefaler jeg å like deres norske FB-side: The Beauty Diary Of Norway

Der kommer det stadig vekk nye tilbud som fri frakt osv!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...