Ronja Skrevet 20. november 2003 #1 Skrevet 20. november 2003 Noen som vil dele med meg sine beste tips til bøker som handler om kjærlighet? Er glad i bøker som beskriver tanker og følelser, skildrer stemningen og ikke bare handling. (for eksempel Paulo Coelho: Elleve minutter og Britt Karin Larsen: Fortellinger om kjærlighet)
chimp Skrevet 20. november 2003 #2 Skrevet 20. november 2003 Wuthering heights (Stormfulle høyder) Emily Brönté - ingen over, inge v siden!
Milo Minderbinder Skrevet 21. november 2003 #3 Skrevet 21. november 2003 "Mister God, this is Anna", av en kar som heter Fynn. Lite kjent, men veldig bra.
Catzy Skrevet 21. november 2003 #4 Skrevet 21. november 2003 "Mister God, this is Anna", av en kar som heter Fynn. Lite kjent, men veldig bra. Har faktisk lest, og den er utrolig søt!!! Og veldig trist. Kommer ikke på noen bra bøker om kjærlighet på stående fot. Jeg leser definitivt "feil" bøker. Men historien om Aragorn og Arwen er jo fin, da. Catzy
orakel Skrevet 21. november 2003 #5 Skrevet 21. november 2003 Eric Segal's Lovestory, og oppfølgeren Oliver. Anna Karenina av Tolstoj. Victoria av Hamsun. Shakespeare har mange kjærlighetshistorier.
Miss Marple Skrevet 22. november 2003 #6 Skrevet 22. november 2003 Jeg stemmer også i med Victoria av Hamsun. NYdelig og vakker roman. Tatt av Vinden av Margareth Mtichell (klassiker) er også utrolig flott.
Retz Skrevet 22. november 2003 #7 Skrevet 22. november 2003 Føyer bare til Det Blødende Hjerte av Marilyn French.
Gjest Anonymous Skrevet 26. november 2003 #9 Skrevet 26. november 2003 Salomos høysang er undervurdert!
-Fisken- Skrevet 26. november 2003 #10 Skrevet 26. november 2003 Salomos høysang er undervurdert! Enig med deg der :D
LadyLiss Skrevet 30. november 2003 #11 Skrevet 30. november 2003 Jan Kjærstad - Tegn til Kjærlighet Den...jeg vet ikke helt, satte liksom ord på følelser jeg hadde fra før. Gjenskapte denne sprengende, intense fornemmelsen. Kjærstad er skummelt god med stemninger, bildene hans er komplette med lukter og allting. Det blir litt sånn at du sitter og tenker "...ja, jeg vet!" Likte den kanskje så godt fordi jeg identifiserte meg veldig med hovedpersonen, hennes lidenskaper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå