Gjest lindy Skrevet 22. juli 2011 #1 Skrevet 22. juli 2011 Vel..nå er det en gang sånn at jeg har flørtet med en fyr på jobben i 6mnd uten å ha gjort en ting med ham.For å være ærlig så er jeg ei normalt pen jente..og jeg vet jeg har sjangs for å si det sånn. De andre gutta på jobb gir meg komplimenter og flørter som bare det,men denne gutten jeg er interessert i,nei han sier fan ikke et ord.Joa vi snakker og har det morsomt sammen,ler mye osv.MEN han har aldri sagt ting som-du var fin i dag,du lukter godt etc.Det er det bare de andre som sier.Tro meg når jeg sier at jeg har prøvd det meste for å få ut et komplement av (btw den deeeeilige sexy) munnen hans.Jeg har dulla meg opp,gått i supertighte topper som gjør at jeg må holde magen inne konstant,dusjet rett før jeg går på jobb slik at han skal legge merke til meg når jeg svinser forbi han tilfeldig mens jeg nærmest slenger håret mitt i trynet på fyren..men neeeeeei.ingen god ord.whatevvahh..begynner å bli lei av meg sjøl.kanskje jeg er innbilsk og tror at jeg kan få alt testo som går på to bein? Jeg mener at vi har en tiltrekkning der et sted,jeg <føler> ihvertfall at det er "noe" der.Jeg fantaserer om han hele tiden.Mens vi er på jobb,når jeg kommer hjem,i drømme..sykt irriterende.Jeg som pleide å være så god på å tyde signaler! (helt til jeg så den forbaska filmen" Hes just not that into you" ) ....its fuckin with my head! På en måte tror jeg han liker meg også pga ting han har gjort som feks å hente meg når vi skal på jobb,kjører meg hjem fra jobb,henter meg når jeg vil hjem fra byn superfull og teit,sender mld før jeg sender-sånne søte smilys ;-p osv. MEN pointet her var-tror dere det stemmer når man føler en ekstreeem seksuell tiltrekkning,jeg mener-bør vi stole på instinkta el? Eller er noen av oss rett og slett bare helt på bærtur på fløifjellet? Skal møte ham på byn i dag-noe jeg grugleder meg til.Er redd for at jeg skal gjøre noe jeg kopmmer til å angre på-hva om han er så pærefull at han drar på seg ølbrillene og ser at jeg er drømmejenta,men på mandags morning --ehm..ja...not so hot? -Alright..crazy person out.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå