Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Holder på å vokse leggene med veet wax, orientalsk formel, men har ikke nok strips til å bli ferdig med begge to. Det kommer jo med stoff-strips som det går ann å skylle i vann og bruke om igjen, men går det ann å bruke dem mens de enda er fuktig? Hadde vært greit å ikke måtte vente til i morgen å gjøre ferdig den siste leggen.... hehe

Takk for svar! og ja jeg vet jeg kan prøve å se om det funker, men håper jeg slipper ;)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke om det går mens de er våte, men i mitt hode høres det ut som de bør være tørre. Hva med å tørke de med hårføner eller lignende?

Skrevet

Lurt, skal prøve det neste gang! Fant ut det gikk ann å bruke de begge veier, ble litt grisete på hendene, men funket :fnise:

• Liker 1
Skrevet

går ikke mens de er våte siden voksen er vannløselig, men du kan kline to og to sammen så du får bruke de litt ekstra. Hårføner har jeg benyttet meg av selv og har hørt om folk som bruker vanlig kopipapir som de klipper til selv. Ikke testet det selv da, men kan jo alltids prøve. Siden det er vannløselig er det jo ikke krise

Skrevet

Løst det fint med å kjøpe flere bokser, da har jeg en haug med strips liggende :lur:

kan jo bruke de mange ganger så lenge jeg vasker av dem med en gang jeg er ferdig :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...