Sommerdans Skrevet 22. juli 2011 #1 Skrevet 22. juli 2011 Jeg holder på å pakke for en 3 ukers ferie, og OMG så vanskelig det er å begrense innholdet i beautybagen. Jeg skulle gjerne hatt 4 av dem, istedet for bare èn! Så spørsmålet mitt er - hva har du i beautybagen når du er ute å reiser?
latterbox Skrevet 22. juli 2011 #2 Skrevet 22. juli 2011 Det mest nødvendigste av toaletsaker tannbørst , tannkrem, hørbørste, sminkefjerner, litt enkel sminke, ansiktskrem, parfyme og deaodorant, pluss dusjsaker. Men har kjøt sånne små flasker å ha ting i så blir ikke så mye...
Sommerdans Skrevet 22. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2011 Det mest nødvendigste av toaletsaker tannbørst , tannkrem, hørbørste, sminkefjerner, litt enkel sminke, ansiktskrem, parfyme og deaodorant, pluss dusjsaker. Men har kjøt sånne små flasker å ha ting i så blir ikke så mye... Jeg har også sånne små flasker, men det blir fullt selv om jeg prøver å tettpakke så mye som mulig! dusjesaker, tannpleiesaker, ansiktsrens, barberingssaker, div. tabletter (idoform, p-pille), myggspray, ørepropper, tamponger, hårpynt, med myyyyye mer! Alt er så og si nødvendig
latterbox Skrevet 23. juli 2011 #4 Skrevet 23. juli 2011 ta med mindre av alt ikke vær så kresen er jo bare for ferien
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå