AnonymBruker Skrevet 22. juli 2011 #1 Skrevet 22. juli 2011 Det er jo nesten en klisje at jenter ikke vil at rumpene sine skal se store ut. "Ser rumpa mi stor ut i denne kjolen/buksa/whatever" er jo en klassiker. Menn flest elsker rumper som det går an å ta tak i og som er store og gode. Det er utrolig pirrende visuelt og derfor mange menn liker "doggystyle" sex. De fleste vil ikke at jenter skal ha "pannekakerumpe" og se ut som en 12 år gammel gutt. Det finnes jo noen selvfølgelig men jeg vil tro at det er mindretallet. Så det jeg lurer på er: hvorfor vil dere ha små rumper? Eller går det greit å ha en stor rumpe så lenge den ser fast ut? Hilsen forvirret mann 3
Gjest Seniorita Skrevet 22. juli 2011 #2 Skrevet 22. juli 2011 (endret) Fordi alle super modeller har det. Da føler kvinner ( jeg ihverfall ) at det er sånn jeg må se ut for at menn skal like kroppen min. Endret 22. juli 2011 av Seniorita
Gjest KateW Skrevet 22. juli 2011 #4 Skrevet 22. juli 2011 Jeg elsker rumpa mi, den er rund og deilig og menn elsker den. 3
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2011 #5 Skrevet 22. juli 2011 Fordi alle super modeller har det. Da føler kvinner ( jeg ihverfall ) at det er sånn jeg må se ut for at menn skal like kroppen min. Da skal jeg fortelle deg noe du ikke visste: Menn liker kvinner som tenker selv, driter i hva andre mener og lager sin egen definisjon av hvordan drømmekroppen skal være. Morsomt det der med at de som oftest skylder på motebransjen og supermodeller for sitt eget lave selvbilde ofte er de samme som jobber hardest for å dyrke bransjen og holde kravene som de er. 7
Gjest mann Skrevet 22. juli 2011 #6 Skrevet 22. juli 2011 For å prøve å fokusere litt på noe annet mer positivt enn bombe i Oslo: Liker selv rumper med litt størrelse på, det essensielle er at rumpeballene er litt faste (tyder på at hun trener), men bortsett fra det er det fint med litt størrelse. Ikke se på hva supermodellene har, syntes de ofte har for liten rumpe. De kan ha et pent ansikt, men det er også det. Se heller på noen av modellene i f. eks "Vi menn" som ofte har større rumpe, men fortsatt en fast og fin kropp, og det er de som får blodet til å strømme til pikken, ikke supermodellene.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2011 #7 Skrevet 22. juli 2011 jeg hadde gitt mye for å få en gedigen rund delig rumpe, at andre jenter ikke er enig at det ser bra ut driter jeg i!!! :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2011 #8 Skrevet 22. juli 2011 jeg hadde gitt mye for å få en gedigen rund delig rumpe, at andre jenter ikke er enig at det ser bra ut driter jeg i!!! :gjeiper: Og det kan du få. Tren styrke, og gjør øvelser som trener lår og bein. Veldig mange jenter som trener mye kondis, glemmer akkurat dette. Det gir en utrolig fin figur, og en flott rumpe og hofteparti.
Gjest Consensio Skrevet 22. juli 2011 #9 Skrevet 22. juli 2011 Har litt stor rompe, men det hadde ikke gjort meg noe å fått enda litt større rompe Syns det er skikkelig sexy med stor rompe og hofter.
Tudeluu Skrevet 22. juli 2011 #10 Skrevet 22. juli 2011 (endret) http://bloggfiler.no/stinerasch.blogg.no/images/426652-9-1263336735695.jpg http://www.stylebungalow.com.au/wp-content/uploads/2011/06/jennifer_lopez_bordertown.jpg img-tags fjernet Bond, mod Endret 22. juli 2011 av Bond 1
Tudeluu Skrevet 22. juli 2011 #11 Skrevet 22. juli 2011 oooog Kim Kardashian har også deilig rumpe! Det er sånn rumpe kvinner skal ha, etter min mening
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2011 #12 Skrevet 22. juli 2011 Og det kan du få. Tren styrke, og gjør øvelser som trener lår og bein. Veldig mange jenter som trener mye kondis, glemmer akkurat dette. Det gir en utrolig fin figur, og en flott rumpe og hofteparti. det har jeg forsøkt, blitt bittelitt mer spretten, men det driter jeg langt i, spesielt større har den ikke blitt. blitt litt større etter jeg la på meg x anntall kg, er fremdeles liten. dette får man ikke så lett med å trene - desverre....
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2011 #13 Skrevet 22. juli 2011 det har jeg forsøkt, blitt bittelitt mer spretten, men det driter jeg langt i, spesielt større har den ikke blitt. blitt litt større etter jeg la på meg x anntall kg, er fremdeles liten. dette får man ikke så lett med å trene - desverre.... Hmmm...Kanskje fordi du ikke bygger muskler, men strammer opp de du allerede har? Veldig mange jenter er redde for å bygge muskler fordi de ikke vil bli store og "klumpete", men mange jenter tar seg veldig bra ut med litt muskler fordi det skaper former. Man ser ikke ut som en bodybuilder av den grunn. Uansett så er det veldig flott med en spretten rumpe også, så du skal ikke være misfornøyd med det resultatet
Tine HS Skrevet 22. juli 2011 #14 Skrevet 22. juli 2011 Jeg har former og har rompe og liker det Vil ikke ha lita rompe.. Fornøyd med det jeg har :b
Lunivere Skrevet 22. juli 2011 #15 Skrevet 22. juli 2011 Hvorfor jeg vil ha liten rumpe? Fordi jeg synes det er fint, kanskje? Hvorfor i all verden skal jeg skaffe meg en svær rumpe, bare fordi noen menn liker det? Bakparti som Kim Kardashian og JLo kunne jeg aldri tenkt meg å utvikle, om så 100 % av verdens mannlige befolkning synes det var great stuff. Rumpa til KK ser jo helt grotesk ut. 1
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2011 #16 Skrevet 22. juli 2011 det har jeg forsøkt, blitt bittelitt mer spretten, men det driter jeg langt i, spesielt større har den ikke blitt. blitt litt større etter jeg la på meg x anntall kg, er fremdeles liten. dette får man ikke så lett med å trene - desverre.... Og, du skal ikke være misfornøyd med at ikke har så stor rumpe som henne. Syntes den ble litt for stor igjen.
louise1 Skrevet 22. juli 2011 #17 Skrevet 22. juli 2011 Jeg elsker rumpa mi! Ikke for liten og ikke for stor. Man får et godt tak i den, for å si det sånn Små rumper.. er ikke rumpe, syns jeg!
^KinderMaxi^ Skrevet 22. juli 2011 #18 Skrevet 22. juli 2011 oooog Kim Kardashian har også deilig rumpe! Det er sånn rumpe kvinner skal ha, etter min mening Heeelt enig. Har stor rumpe og elsker den
Gjest Eurodice Skrevet 22. juli 2011 #19 Skrevet 22. juli 2011 Og, du skal ikke være misfornøyd med at ikke har så stor rumpe som henne. Syntes den ble litt for stor igjen. Det er nok en del silikon i mange modellrumper. 1
Gjest HunterLady Skrevet 22. juli 2011 #20 Skrevet 22. juli 2011 Jeg vil ikke ha mindre rumpe, bare fastere 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå