Gjest NozMonster Skrevet 22. juli 2011 #1 Skrevet 22. juli 2011 Gjør man noe litt feil, så får man ofte kritikk for det. Enten om det er i vennekretsen, eller i arbeidslivet. Gjør man noe bra, eller trår til ekstra på jobben, så hører man sjeldent noe. Defor vil jeg lage en tråd hvor vi kommer med en koselig kommentar, eller et fint kompliment til en eller flere brukere her på KG da kan jeg jeg begynne: Jeg synes Hecubaa har VELDIG mange fine tips innenfor kjærlighetslivet, og har mye erfaring og råd å komme med! Hunterlady har en spennende dagbok som jeg digger å lese i hver dag, med noen historier som får meg til å føle at "ingenting" er tabu hva har du å bidra med?
Gjest Seniorita Skrevet 22. juli 2011 #2 Skrevet 22. juli 2011 (endret) Jeg liker avatar bilde ditt og jeg elsker Kattens innlegg <3 Endret 22. juli 2011 av Seniorita
Xaphan Skrevet 22. juli 2011 #3 Skrevet 22. juli 2011 Jeg vil gi Hunterlady et kompliment fordi hun er vakker
Gjest NozMonster Skrevet 22. juli 2011 #4 Skrevet 22. juli 2011 tusen takk Seniorita så få ord- men du gjorde en liten pike veldig glad jeg håper denne tråden blir lang det er mange her som fortjener komplimenter Foresten så synes jeg Yvonne virker som en sjeldent snill, fornuftig, omtenksom, rettferdig og ryddig kvinne!
Giacomo_P Skrevet 27. juli 2011 #5 Skrevet 27. juli 2011 Jeg vil gjerne takke moderatorene her for at de klarer å holde forumene så ryddige og ordentlige. Det er jeg imponert over. Og takk til alle seriøse brukere som ikke slenger dritt til andre i tide og utide. Det er heldigvis flest av dere. Og så er det hyggelig med alle de som gir plusser til mine forkvaklede tanker i diverse subfora. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå