AnonymBruker Skrevet 22. juli 2011 #1 Skrevet 22. juli 2011 Jeg og to venninner tenker å dra på Sydentur neste sommer, men vi vet ikke hvor vi vil dra. Vi er ikke ute etter en typisk "fylletur" (selv om en kveld eller to ute på byen ikke kan skade). Vi ser etter en plass hvor det er en del å gjøre. Regner med at mange dager går til å ligge på stranden, men vi vil gjerne ha litt andre ting å gjøre også. Noen som har erfaringer fra sydenturer og kan fortelle litt hva man kan gjøre hvor?
Supergla88 Skrevet 22. juli 2011 #2 Skrevet 22. juli 2011 Vil gjerne anbefale dubai, der er det masse å gjøre! Shopping, Strandliv, Uteliv osv! Men bør ikke reise der på sommeren, heller når det er kaldt i norge! Eller likte jeg meg veldig godt på gran canaria, der får du også litt av alt:)
Mixelite Skrevet 23. juli 2011 #3 Skrevet 23. juli 2011 Chios er også et fint sted å dra til. Man kan finne mange fine strender uten alt for mye folk, man kan oppleve god, gresk mat og uteliv og hovedstaden har utvalg nok til at sjopping kan stå på programmet for den som ønsker det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå