Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, fortell oss noe du har gjort som du er stolt av, eller noe ved deg selv du liker spesielt godt, eller bare generelt skryt av deg selv.

De fleste kjenner seg vel igjen i situasjoner der man har SÅ lyst til å skryte av noe ved en selv, men ikke tør i frykt for å virke for selvgod. Glem dette et øyeblikk og skryt av deg selv her!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gosh.. Jeg er så stolt over at jeg har klart å føde et barn med min lille kropp! Jeg eier, følte meg helt rå etterpå! Dessuten er jeg ganske fin når jeg bare gidder, og rumpa mi er ganske fin den og. Og så er jeg ganske smart, sånn generelt.

Du da TS?

Gjest snoopy_93
Skrevet

Jeg lever med en følese av at jeg ikke får til en dø shit og at folk jeg bryr meg om driter fullstendig i meg så lenge jeg er der når DE trenger det, men la gå. :sjenert:

VEL.. Jeg må skryte av at jeg faktisk er såpss oppegående som jeg er. Skryte litt av at jeg føler at jeg har en ganske fin kropp. (lol) og at jeg synes stompen min er litt fin. OG at jeg klarer å stelle alle på gruppa mi på aldersheimen før klokka ni om morgenen! :fnise:

Skrevet

Jeg lever med en følese av at jeg ikke får til en dø shit og at folk jeg bryr meg om driter fullstendig i meg så lenge jeg er der når DE trenger det, men la gå. :sjenert:

VEL.. Jeg må skryte av at jeg faktisk er såpss oppegående som jeg er. Skryte litt av at jeg føler at jeg har en ganske fin kropp. (lol) og at jeg synes stompen min er litt fin. OG at jeg klarer å stelle alle på gruppa mi på aldersheimen før klokka ni om morgenen! :fnise:

Slettes ikke verst!

Skrevet

akkurat for øyeblikket er jeg stolt av bolognesen jeg laget til middag :fnise:

Skrevet

Jeg er stolt av at jeg var eneste som fikk A på bacheloroppgaven min.

Og at det er på grunn av at jeg er så strukturert, flittig og hardtarbeidende :)

(det føltes litt godt.. :sjenert:)

Skrevet

Jeg er stolt av de 35kg jeg har klart å gått ned :takke:

• Liker 2
Skrevet

se der ja! vedder på det gjorde godt å få si noen ord om seg selv som ellers ikke er "lov" ! :legrine:

Gjest neroguilt
Skrevet

Er (syns selv) veldig flink til å tegne og male! Er flink til å bry meg om andre, mer om andre enn meg selv egentlig. Så lenge de har det bra, år jeg det bra. Flink til å lage mat fra bunn av. Har nydelig øyer om jeg kan si så selv, de er grønne og gule og lyser opp i sola. Liker bena mine i høyhæla sko... Blæh, var rart å si sånn ;)

Skrevet

Jeg klarte teoriprøven til førerkortet for bil på første forsøk med bare en feil.

Skrevet

Jeg er skikkelig flink til å lage sjokolademousse, den er himmelsk!

• Liker 1
Skrevet

Jeg er flink til å strikke og hekle. Får masse skryt :)

Skrevet

Jeg er stolt av A'en min i statistikk og B'en min i matte fra høyskolen:) Deilig når all jobbinga med skole har lønnet seg!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg setter som oftest andre foran meg selv. Elsker feks å dulle så samboeren og barna får det ekstra fint...

Jeg har en sterk psyke.

Jeg er nok over snittet flink med hester. Men det da fordi jeg har hatt muligheten å vokst opp med og eid hester hele livet. ;) Å det er det ikke alle som har.

Skrevet

Jeg er stolt av at jeg var eneste som fikk A på bacheloroppgaven min.

Og at det er på grunn av at jeg er så strukturert, flittig og hardtarbeidende :)

(det føltes litt godt.. :sjenert:)

Så utrolig bra, ninuska! :danse:

Skrevet

Åh, denne tråden syns jeg var hyggelig!

Og så skal jeg skryte litt (men ikke vilt og uhemmet) av meg selv:

Jeg syns jeg har innreda rommet og leiligheten veldig fint, og synes jeg flink til å sette sammen en helhetlig stil. Jeg er oppvakt, og stolt av å være litt nerdete.

Og så er jeg stolt over at jeg har lært meg å strikke sokker, og er straks ferdig med et par gigantiske sokker til kjæresten med superstore føtter. Puh!

AnonymBruker
Skrevet

Gosh.. Jeg er så stolt over at jeg har klart å føde et barn med min lille kropp! Jeg eier, følte meg helt rå etterpå! Dessuten er jeg ganske fin når jeg bare gidder, og rumpa mi er ganske fin den og. Og så er jeg ganske smart, sånn generelt.

Du da TS?

Du er med andre ord stolt av ting det ikke krevdes noen hjerneceller til for å oppnå? :)

No offence (håper ikke du tok deg nær), prøver bare å være vittig. :)

Jeg vet ikke hva jeg har å være stolt av, men kanskje at jeg klarte å forbedre ene karakteren min to hakk opp i karakterskalaen.

Har flere ting sikkert, som mange andre skryter av meg for, men siden jeg har elendig selvfølelse så er jeg mer sånn :sjenert: , når jeg heller burde være sånn :tommelsmil:

Men jeg merker meg ofte at vi som jobber og sliter er av en eller annen grunn mye mer kritiske til oss selv og tar ikke til oss komplimenter som de som kanskje ikke har allverdens utdanning eller har oppnådd en eller annen mastergrad eller whatnot, men de er uansett mye flinkere til å ta imot komplimenter og virker mye mindre kritiske ovenfor seg selv (og mye mer fornøyde med seg selv).

(Litt off-topic, men en tanke som falt meg inn akkurat nå)

Gjest Koseklumpen
Skrevet

Du er med andre ord stolt av ting det ikke krevdes noen hjerneceller til for å oppnå? :)

No offence (håper ikke du tok deg nær), prøver bare å være vittig. :)

Du synes det var veldig viktig å påpeke noe slikt bare for det?

No offence, prøver bare å være vittig ;)

Jeg er veldig stolt over meg selv. Jeg har jobbet meg gjennom mye pes i livet, jeg har klart å kapre drømme typen ( :rodmer: ), jeg har fått et fantastisk barn og begynner endelig å bli komfortabel med mitt eget utseende(det har krevd en GOD del arbeid).

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Jeg er stolt av at jeg klarte å slutte med dop etter 9 år med daglig rus.

4 år ren nå, med bare 2 sprekker:)

Og så er jeg stolt over at hunden min er så god og flink, jeg tror jeg har gjort en god jobb der.

Og jeg er stolt over at jeg fortsatt kjemper for å bli frisk psykisk og ikke har gitt opp selv om det ikke har bedret seg på en lang stund. Har trua på at det er en opptur rett rundt hjørnet:D

• Liker 1
Gjest Heloise
Skrevet

Jeg er stolt over at jeg er mer eller mindre oppegående etter alt jeg har vært igjennom i livet så langt. Stolt over at jeg takler ensomheten bedre enn mange andre jeg kjenner til.

Tja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...