Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Under "Sommerfesten" eller "vårfesten" (husker ikke om det var sommerfest eller vårfest)i barnehagen i mai i år, med masse leker og aktiviteter, greide jeg i all iver å falle på rompa under tautrekkingkonkurransen :gjeiper: . Jeg kjennte det ile gjennom hele ryggraden, og gikk med hodeverk i flere timer etterpå, så det var et kraftig dunk.

Jeg har hele tiden snakket om at jeg burde vel skrevet en skademelding sånn i tilfelle, men har ikke greid å somle meg til det :sjenert: .

Jeg hadde sakt opp jobben min i barnehagen og hadde kun 2 uker igjen av oppsigelsestiden igjen da dette skjedde, så jeg har ikke vært innom på en god stund nå.

Mange husker jo når dette hendte, så vitner har jeg jo, og dato er lett å finne ut av da vi hadde et spesiellt opplegg denne dagen.

Jeg har i ettertid hatt litt plager med vonnt i ryggen innimellom, og dager jeg har gjort litt ekstre husarbeid, eller gjort ting som kan være litt belastende for ryggen, blir det veldig ille nå :sukk: ..er litt redd at det kan være fra fallet...

er det noen som vet om det er for seint å skrive skademelding ang.dette eller går det fint ennå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...