AnonymBruker Skrevet 22. juli 2011 #1 Skrevet 22. juli 2011 Vi skal ut på en lengre reise, og får opp Qatar Airways som et av de alternative flyselskapene. Det er litt dyrere enn de andre, men ikke mye. Har imidlertid hørt at de skal være veldig bra, så kanskje det er verdt det? Noen her som har noen egne erfaringer med Qatar Airways? På forhånd takk
Gjest Badabing Skrevet 29. juli 2011 #2 Skrevet 29. juli 2011 Jeg har fløyet med Qatar Airways med mellomlanding i Doha. Kan absolutt anbefale dette, er muligens det beste jeg har fløyet med.
Wonders Skrevet 23. august 2011 #3 Skrevet 23. august 2011 ikke ennå, men de skal begynne å trappe opp her i Norge, så det er mulig vi reiser fra i høst. Bruker det som mellomlanding til Thailand bl.annet. 1
Nusse_73 Skrevet 24. august 2011 #4 Skrevet 24. august 2011 Har flydd Oslo Vietnam, via Doha med dem. Servicen om bord var bra (til å være turistklasse), rent og pent fly, alt flott & greit. Helt til de "mistet" biletten hjem.. Ble feil med biletten hjem, de fant ikke bookingen vår når vi sjekket inn for å reise hjem. den servicen vi fikk da var under enhver kritikk. Flyplasspersonale til Qatar Airways var ikke interesert i å hjelpe. Litt hjelpsomhet så hadde de fått oss spå flyet. Kundeservicen du må kontakte er i Doha og de gjemmer seg bak en mail adresse, der er det ingen dialog som du forventer av et moderne vestelig flyselskap. Vi fikk en ufrivillig governatting i Saigon pga dem, på egen regning. Har senere blitt fortalt at siden de ikke er et europeisk flyselskap, så trenger de ikke å forholde seg til EU regler om kompensasjon ved forsinkelser, mat overnatting etc. (Kanskje noen kan bekrefte om dette er reeelt ?) Vil være kritisk til flybytte etc hvis jeg bruker dem igjen. Passe på at jeg ikke kommer i en situasjon hvor det blir behov for å kontakte kundeservice.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå